niedziela, 14 grudnia 2008

Fotorelacja part.2

Pudełko które wylosowałam na spotkaniu. Piękne prawda? Pudełko zrobiła Arine

a to jego zawartość- świąteczne tagi i własnoręcznie zrobiony przez Arine wisiorek witrażowy. Oprócz tego każda z nas dostała mini grafikę z mikołajem- istne maleńkie cudeńko
a to już aniołek-prezent od Gosi.Maleńkie dzieło sztuki-jakie ma loczki !
w szale zakupowym zrobiłam sobie dodatkowy prezent ;) domek świąteczny dla moich pierniksonów. O ile jakiekolwiek dotrwają do świąt :)


Dodam na koniec, że każda! z nas dostała piękny prezent od Alinki- ja między innymi książkę :) Dziewczyny dziękuję Wam wszystkim i każdej z osobna za te cudne spotkanie. Do zobaczenia jak najszybciej.

3 komentarze:

  1. Talerz super, kiedy Anitko zdążyłaś upiec te pierniczki!?!Ja też nie mopgę doczekać się naszego spotkania!

    OdpowiedzUsuń
  2. talerz na pierniki faktycznie fajny jest :) tylko co tych ciach tam tak mało, co? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ciacha systematycznie podjada mi maż i córka...ja też :)
    Gosiu pierniksony powstały już dawno-czekają w słoju na święta-pewnei nie doczekają, bo jest ich coraz mniej

    OdpowiedzUsuń