sobota, 13 grudnia 2008

Fotorelacja :)

Dzisiaj byłam na cudownym spotkaniu w Harmony Art w Rybniku. To moje drugie spotkanie. Było zaje...fajnie ;) . Główny gwóźdź programu to wymiana prezentów w pudełkach zapałczanych. Co ja się nakombinowałam co tam wcisnąć...a potem miałam stres czy obdarowanej się spodoba;).

Zabawa była przednia, to oczekiwanie - nawet losowanie było, heheh napięcie jak w horrorze...
Moje pudełko było w tradycyjnych kolorach świątecznych:

a w środku broszka. Samodzielnie wydzirgane kwiatki, wyszywane koralikami i wstążki w kropy.
A tu już my ;P czyli od lewej ja, Gosia, Natalia
tu szał zakupowy i wymiany ;)
Dorka i NowAlinka
i nasza gospodyni Michalina
jutro pokażę co ja wylosowałam. Same te pudełka to małe dzieła sztuki. Postanowiłam założyć kolekcję hehe. Nie wiem gdzie to upchnę w moim małym mieszkaniu...
Już się nie mogę doczekać następnego spotkania. Dziękuje dziewczyny-było cudnie. :*

5 komentarzy:

  1. czekam na ciąg dalszy ;)
    fajna ta broszka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. zajrzyjdo mła mam niespodziajku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No broszka pierwsza klasa :D
    Buuu jak ja Wam zazdroszcze tych Waszych spotkan - po fotkach widac, ze musialo byc fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hyhy, ale fotki!
    Dzieki za spotkanko:*
    Broszka cudnaaa!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fotorelacja SUPER!!!Broszka przebajeczna i wymacana;)Zdjęcia i ujęcia EXTRA!!!Spotkanie cudowne!!!BUZIAKI ANITKO!!!

    OdpowiedzUsuń