sobota, 20 grudnia 2008

Mam obsuwę.....

Mam okropne zaległości...dziś będzie długo i dużo zdjęć :)

na początek pochwalę się prezentami od Dryszki :* tu wszystkie cudowności razem, czyli pięne etui na moje MP4, notesik, mnóstwo przydasiów- chyba pokochałam cekiny
Notesik, zaczęłam,że tak powiem od doopy strony ;) -piękny ten papier mrrrr
przód - kwiat polakierowany (czego oczywiście nie udało mi się uchwycić) i takie maleńkie "oczka" poprzyklejane -Drycha mówi,że to jakieś cosie do paznokci ozdabiania-ja się nie znam, ja swoje obgryzam młehhee
środek
tu moje ukochane ubranko dla muzyki- z podpisem twórczyni :)
i włalaaaaaaaaa, piękne to ubranko...niestety zdjęcie en face nie wyszło :(
ooo i bilecik-na moje speszyl zamówienie (widać choć troszkę jak się mieni?)


Dryszko kochana dziękuję :*
Z innej beczki...wczoraj ubieraliśmy choinkę, córcia nie mogła się już doczekać. Więc moi pomocnicy zabrali się pilnie do pracy
najbardziej udzielał się Krasnal ;) na szczęście zaopatrzyłam sie w bombki plastikowe w tym roku- wiem, wiem, ale coś za coś ...

i włallllllllllla. Tak wygląda nasza choinka o poranku. Jeszcze bez pierniksonów-pewnie by żaden do świąt nie dotrzymał, ale za to przystrojona w śnieżynki szydełkowe zdobyte dzięki uprzejmości Alinki :*
moim zdaniem jest cudna, a jak będzie piękna wieczorem, z lampakami :) urządzimy pierniksonom dyskotekę hehe. Pozdrawiam w cudnym nastroju nananaaaa. :*

3 komentarze:

  1. fajnie, że się podobało :* :* :*

    faajną ścianę masz!! mrr!

    choinka? haha polskaaa biało - czerwooni xD xD xD
    normalnie choinka kibica prawie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja choinka PRZECUDNA!!!BUZIAKI I UŚCISKI!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. "chyba pokochałam cekiny" - hahaha Drycha zaraża miłością do błyskotek ;D Już jest nas 'zarażonych' dwie ;]

    OdpowiedzUsuń