poniedziałek, 15 grudnia 2008

Nagrody, wyróżnienia



Zostałam wyróżniona przez Owieczkę Piekielną i Dryszkę . O mateńko- czym że ja sobie.... ;0

Zasady " serduszkowego" wyróżnienia są takie:
1. Wyróżnienie powstało u Yoasi
2. Możesz je nadać 1-7 osób
3. Zostaw wiadomość u wyróżnionych osób na blogu
4. Osoby wyróżnione proszę o wypowiedzenie się na 3 tematy:

1.Twoja pierwsza miłość: odpowiem może nieco przewrotnie :), moją pierwszą i największą miłością są moje dzieci
2. Coś, co sprawiło, że serce ci zamarło :za każdym razem zamiera na wieść o chorobie kogoś bliskiego
3. Przedmioty bliskie sercu: ciężko mi się rozstaje z przedmiotami, bo łatwo się przywiązuję ;) stąd wspomniana już mania chomikowania. Jeśli można nazwać przedmiotem mieszkanie to dostaję skurczu żołądka na myśl,że miałabym się kiedyś z niego wyprowadzić. Pamiętam każdy dzień od wprowadzenia się, remont - jak nam się farba z parapetu wywaliła na podłogę, około 10 litrów. Jak się taplaliśmy w niej odbijając sobie łapy na ciele...dobra rozpędziłam się ;)

Chciałabym wyróżnić wszystkich do których zaglądam, ale większość już chyba została wyróżniona. Będzie potem edit...

Wczoraj zapomniałam ujawnić jaka kartka powstaje 5 godzin młehhehhe...oto co spłodziłam w Rybniku ;)
ptaszor by Arine, rameczki dzielnie wycinała Nowalinka, guziki podwędzone od Carrantuohill, wstążeczka od Betik, papier od Margaretki. Reszta to moje wypociny hehe.

1 komentarz:

  1. Widzisz, przynajmniej zrobiłas fajną kartke, a ja nic...zupełnie nic...

    OdpowiedzUsuń