środa, 10 grudnia 2008

Niespodziewajka od Owieczki i pierniksony

Ale się chwalę!!!!musiałam być naprawdę MEGA !grzeczna, bo wczoraj Pani Listonoszka Donosicielka wręczyła mi pakuneczek od Owieczki Piekielnej !!!!!!! :)
a tam ...same cudowności -będę wam dawkować wrażenia i zacznę od kartki z życzeniami:
( na żywo o wiele piękniejsza )
następnie moim oczom ukazały sie takie cudowności. Kolczyki w jedynym odcieniu różu jaki przyswajam ;)
i te cudowne, filcowe, fioletowe ...KOCHAM JE OD PIERWSZEGO WEJRZENIA :)
oprócz tego mnóstwo świecidełek-Owieczka zmotywowała mnie do tworzenia w biżu
( choć po tych jej cudach pewnie za 500 lat zrobię coś co się da założyć i wyjść w tym na ulicę) aha! zapomniała bym dodać,że jaki kolor dominuje?? no jaki??coś co uwielbiam -czyli zielono miiiiiiiii :))
OWIECZKO kochana bardzo ci dziękuję.Twoja niespodziewajka wprowadziła mnie w taki nastrój,że ja antytalent w kuchni postanowiłam pójść o krok dalej i........

...ale tutaj muszę wspomnieć,że tak naprawdę to wina Nulki.
Tak u niej pachniało na blogu, że ehhhhhhhh...same zobaczcie!
W każdym razie to prawda-wychodzą same. Moje od wczoraj wyszły ze słoika w ilości zatrważającej ;) (jakieś myszy mam czy co ?)
No, ale TADAMMMM. Pierniksony wel moja córka-zdobienie jej autorskie ;) sama wycinała i zdobiła. Potem zmęczona westchnęła tylko : "Mamoo, ale to był super dzień :)"

a tutaj sama Kuchareczka.Zwana od wczoraj Turkuciem Podjadkiem. Jak widać-nie zamierza się dzielić hihi.

pozdrawiam jeszcze pachnąc przyprawą do pierników :)
ah! właśnie przyleciała przesyłka od Filki , nanananaaa. I jak tu nie mieć dobrego nastroju :*

3 komentarze:

  1. aaa jaka sliczna dziewuszka :D Ciesze sie ze niespodziajka sie podobała :D musisz sie naumiec kulki kulgac z filcu to sama bedziesz produkować:D

    Ppierniczków nie cierpie ale ładnie wyglądaja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. noo Milę też masz ładna ;) z reszta co ja się dziwie, jak taka laska rodziła ;)
    pierniki dobre dobre ;) wpadłabym i spróbowała, masz szczęście, że daleko mieszkam ;p

    a od Owieczki... ah jaka do dobra i utalentowana kobieta jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dryszka wpadaj na pierniksony-bierz bagażówkę, zładuj Owieczkę i popierniczymy trochę razem ;)

    OdpowiedzUsuń