czwartek, 18 grudnia 2008

Stroik dla oszczędnych ;)

Mąż widząc moją produkcję poprosił mnie o stroik do pracy. Ponieważ mają mało miejsca w biurze powstała zawieszka na bazie podpiwka ;P można powiesić gdzie tylko dusza zapragnie :)
tu z bliska nieco
A to przyleciało dzisiaj -od Dryszki :) młaaaaaaaaaaa :* moja kochana
ten cudny bilecik na specjalne zamówienie hehe. A w środku same cudowności- juto pokażę, bo dziś ciemno jak w d..... heheh. Drycha dziękuję- cudny prezent!

Dodam też,że Asia Wu wyróżniła mnie Kreativ Blogger - to mi przypomniało,że ja również miałam kogoś wyróżnić...większość przezdolnych kobiet została wyróżniona, ale ode Kreativ Blogger i Serce (czyli blogger heart ) jeszcze dla:

1. Beaty Ewy
2.Margaretki
3. K_maji
4. Annqii

oczywiście wyróżnienia należą się wszystkim inspirującym mnie babeczkom!
pozdrawiam


3 komentarze:

  1. Nie no, stroik pierwsza klasa jest, naprawde, podoba mi sie bardzooo :D :D
    I az zaluje, ze ja takowego chyba bym nie umiala, wiec jutro musze kupny buuu :(

    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten stroik :)
    Ta choineczka ma świetny kształt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie KOCHANA ANITKO!!!A stroiczek oszczędnościowy- pomysł SUPER!!!I wykonanie też!!!

    OdpowiedzUsuń