niedziela, 4 stycznia 2009

Czas...czas...czas...

 Zima, nareszcie. Moje zasmarkańce wreszcie poczuły mróz i śnieg :P Poszaleliśmy troszkę wczoraj Mili na sankach z tatą, ja pobiegałam z wózkiem dla rozgrzewki :)



czasu mam mało na jakiekolwiek scrapowanie, właściwie to w ogóle. Ciągle coś ważne i ważniejsze.. postanowiłam zrobić album- taki jakby pamiętnik o sobie. Mało jest zdjęć na których jestem, bo nie lubię się fotografować (pewnie dlatego ,że pierońsko nie fotogeniczny ze mnie stwór :P ) .W każdym razie te co mam wkleję do tegoż albumu, dodam jakieś notki, opisy, przemyślenia...a potem wręczę córce na 18-stkę hihihi :)

przód ( zdjęcie okropne wiem-łapałam resztę dnia...na podłodze - nie mam nic ciekawego do podłożenia pod format 30x30 :P )
dolny papier to blok z czarnymi kartkami+ stempel damask- pokryty klejem magic i kilkoma warstwami brokatu sypkiego. "zabezpieczone" lakierem do włosów :P


tył
o, a nad tym ślęczałam ostatnimi wieczorami :)

pozdrawiam ciepło :*

8 komentarzy:

  1. Po pierwsze Córcia ma świetną czapkę, baaardzo mi sie podoba (nie było większych takich jak na mnie? ;) :)
    Po drugie te brokatowe damaski super Ci wyszły.
    A po trzecie zdjęcie tych broszek/spinek nastraja mnie wiosennie, bo są śliczne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WaW!!! Damaski Extra, gdybym nie przeczytała- wygląda jak embossing na ciepło:)Broszki urocze!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowalinko -na ciebie też by pasowała :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny!!!!!!!

    Ten - Kilka słów o sobie.

    POzdrawiam - lengow

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam mam moja ta przecudnej urody niebieska!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. mimo swej prostoty urzeka .........

    OdpowiedzUsuń