czwartek, 29 stycznia 2009

Drugi romntyczny notes

Wreszcie - notes romantyczny wersja druga :) szary, z pięknym bukietem i liliowymi kwiatami
to jego przód

tak wygląda z tyłu


A to mała zajaweczka ;P


zdjęcie wykonane z bliska-domeczki maja około 2-3 cm, wycięte z filcu, naszyte na filc, wyszywane, do tego cekiny, guziole i inne :). Niedługo nastąpi prezentacja :)

Chciałabym podziękować Ani za wyróżnienie
Kreativ Blogger- niestety nawet nie mogę wpisać komentarza pod jej postem :/ ! Aniu jeśli tu zajrzysz dziękuję !


...niech mi ktoś wytłumaczy dlaczego moje komentarze nie dodają się do bloxa? Właśnie się zorientowałam,że od kilku m-cy żaden! mój komentarz nie pojawił się np. u Oliwiaen, czy 8!!! Ciekawe u kogo jeszcze nie. Zła jestem jak osa, bo w ogóle się nie zorientowałam!!!

4 komentarze:

  1. miodzio
    a faktycznie z bloxem coś jest nie tak też nie umiem tam umieścić komentarza

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:-) Co do komentowania - przyznam, że nie mam pojęcia jak to działa. Moze coś powinnam w ustawieniach zmienić... Ale mam jakies komentarze od "gości", więc chyba jakoś to funkcjonuje czasami... A kiedyś się pewnie w końcu i tak przeniosę na bloggera:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anito, co do bloxa to nie wiem, ja jestem zalogowana na gazeta.pl i przed dodaniem komentarza się loguje w formularzu i bez problemu wysyłam komentarz...moze tam mają inne ustawienia jakieś dla osob niezalogowanych?
    Albo z serwerem jest cos nie teges ;)

    A notes szałowy, aż mi wiosna pachnie!
    I zajaweczka energetyczna bardzo, doczekac się całości nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalejesz Anitko, a tu same piękności! Notes cudniasty, a zajaweczka jeszcze bardziej i takie maleństwa:))

    OdpowiedzUsuń