niedziela, 11 stycznia 2009

Harmony odsłona trzecia

Kolejne pełne energii spotkanie z szalonym zestawem charakterów :P ohh jak mi "zeszło z wentyla " dzięki Wam :P dzięki dziewczyny :*
Tym razem nawet udało mi się coś zrobić. Proszę Państwa oto scrapuszko

i jego środek

Znowu była pudełczana wymiana, ja wylosowałam takie cudowności od Carrantuohill


bosski breloczek zamieszkał na mojej torebce :P dzięki :*

Moim prezentem była filcowa zawieszka-breloczek


(jak zwykle mega artystyczne zdjęcia :P )

A to już my w "Harmony Art" - zdjęcia zamieszczam dzięki uprzejmości Natalii (Carrantuohill), której bardzo dziękuję :*
a tu jeszcze z Gosią (Margaretką)

Było też wesoło - to dzięki Dorce, która mówi mało, ale jak już coś powie :)



Dziewczyny było mega fantastycznie, jesteście najlepszym relaxem na świecie :> Dziękuję i do rychłego zobaczenia :*

4 komentarze:

  1. ojj faktycznie było czadowo i cieszę się, że zawieszka się do czegoś przydała
    no i bardzo dziękuję za broszkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Było bardzo wesoło!!!Spotkanie pełne pozytywnwej i radosnej energii!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo, ja to jak zwykle zakręcona jestem..
    Ale za to fajne zdjęcia Wam zrobiłam ;D
    Anitko! Dziekuję za szczęśliwe dowiezienie! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. nooooooo koleżanka widzę krwisto-mroczna }:D

    OdpowiedzUsuń