piątek, 2 stycznia 2009

Każdy ma jakiegoś bzika ... :P

Bez komentarza :)









a właściwie to się pokuszę o komentarz :)

to jedyne zachowane zdjęcie z moich chrzcin ( pewnie jedyne zrobione w ogóle ) jak widać zrobiono je na cmentarzu :/ (pytałam -po prostu był cmentarz obok kościoła) pozytywny akcent ? - pomiędzy głowami moich rodziców widać anioła ( nie licząc głowy w cierniowej koronie po prawej) TO BYŁ ZNAK ;P

pozdrawiam i dziękuję za wszystkie życzenia szczególnie te dotyczące mojego powrotu do zdrowia.Melduję- mam się dobrze, zwycięstwo nad przeziębieniem! Niespodzianki za 777 prawie gotowe :) pa :*

3 komentarze:

  1. bziku :>
    ten w niebieskiej keicce rządzi :)

    ja kiedyś zbierałam słonie ;p ale oddałam wszystkie, miałam ich ze 100 ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcie, ale dlaczego na cmentarzu? A może to szczęście przynosi?

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja kuzynka ma zdjęcie komunijne z grobem Pańskim w tle. Bo akurat późno przypadła Wielkanoc...

    OdpowiedzUsuń