niedziela, 25 stycznia 2009

Miało być romantycznie...

Wzięło mnie na romantyczność...zawsze mi się wydawało,że raczej romantyczna nie jestem, ale kiedy zobaczyłam to zdjęcie bukietu w jakimś czasopiśmie o wystroju wnętrz po prostu mnie tknęło :). I tak z kawałka wydartej gazety, tekturki i tzw. bloczka listowego powstało to :
wykorzystałam też kartki ze starej pożółkłej książki, napis notes wydrukowałam na kalce, trochę brązowego tuszu, ćwieki kwadratowe w pięknym miedzianym odcieniu, koronka bawełniana w odcieniu kawy z mlekiem, kluczyk ..



tak wygląda w środku

i z tyłu...

ma to być część prezentu dla przyjaciółki, ciekawe czy się spodoba ?

Zostałam zaproszona przez Alinkę do blogowego łańcuszka muzycznego-od razu powiem,że nie podam dalej...ale dzisiaj mam kiepski dzień, kiepski tydzień itdeeee i dlatego pokażę co mi w duszy gra.
Polecam -jeśli czujesz,że zaraz wybuchniesz puść na full MNIE POMOGŁO pfffff
COMA "CISZA I OGIEŃ"





Scrapujące Polki rozdają cukierasy!!!!! TUTAJ ja się skusiłam :)

7 komentarzy:

  1. Mrr... Jaki romantyczny notesik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiscie, bukiet przepiekny. Swietnie go wykorzystalas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Notesik superaśny , lubię koroneczki i tajemne kluczyki :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. łojesu jaki długi kawałek ;p
    przypomina mi się rhapsody of fire, bo oni też tak mają ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. mialo byc romantycznie i jest :D
    przytulam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kompozycja!!!I ta koronka i ten kluczyk waaw!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba zwariowałam do reszty -powstał drugi :)

    OdpowiedzUsuń