środa, 14 stycznia 2009

Nie mam serca...

No nie mam serca do tego albumiku...parę miesięcy temu zaczęłam prezent dla Babci moich dzieci, kompletnie mi nie idzie. Czas goni, bo to prezent urodzinowy miał być. Jest totalnie niespójny i brak mi jakiegokolwiek pomysłu jak go dokończyć...
może jak go upublicznię to odczynię jakiś urok.. tylko kilka stron, jest zbyt ciężkostrawny :/




Wyniuchałam znowu candy- jaka ja pazerna hyhy. O, o TU. No łasuch jestem i co ja mogę poradzić na to....pozdrawiam wytrwałych odwiedzających :*

4 komentarze:

  1. wiesz co anitko mysle że tak ciezko idzie bo jest neispójnei.
    kazda strona zosobna jest super tylko razem jakos tak jakby nie grają spróbuj je połaczyć jakimś wspólnym elementem.

    Ja np bym przycieła strony na troche inny format bo nei lybie taklie dużego kwadratu moze prostokąt i jakby były weższe moze jakieś fajne cieniowania hmmm hmmm? albo z tego co masz zrób osobne Lo bo naprawde sa fajne te stronki

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj czasami zdarzają się takie albumy co nie idą
    ale może coś pęknie i z radością go dokończysz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. z radością się go pozbędę ;P

    OdpowiedzUsuń