czwartek, 29 stycznia 2009

Nowy wystrój i Rozmowy Matki i Córki

Chciałabym być tajemnicza i taka dark ;P hyhy, ale siedziałam i główkowałam jak zrobić żeby na moim blogu było jak u mnie...w między czasie okazało się,że jestem totalną ignorantką w sprawach programów graficznych ( zawzięta jestem to próbowałam, ale w końcu się poddałam ). Chwyciłam za igłę i powstało TO

Na arkuszu filcu, zielonym tak jak lubię :). Jeśli ktoś jest wrażliwy i woli klasyczne piękno przepraszam za ten "szeroki wachlarz barw " ;P - ja lubię kolory. W moim domu też ich pełno. Taka po prostu ze mnie optymistka :)

Ale nie powiem -czasami mam fazy czarne :)

zapraszam więc do mnie w oczekiwaniu na wiosnę, można podładować energetyczne akumulatory. Na koniec

Rozmowy Matki i Córki :P

podczas oglądania bajki "Opowieści mamy Mirabeel"
Córka - Mamooo, ja nie wiedziałam ,że szympansy tez karmią cycem !!!!!
Matka - piersią !
Córka - no, piersią!!!
Matka - no karmią, bo to ssaki..znaczy jak są malutkie to też piją mleczko od mamy :)
Córka - nooooo, ale jaki fajny ten malutki szympans!!!!!! O zobacz jaki do naszego Natusia podobny!!!!!

( Natuś - Nataniel 9 miesięczny brat bohaterki, niedawno odcycowany ;P )

pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. ależ tu u Ciebie kororowo :))

    a te domeczki malusie na literce "n" po prostu boskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! muszę Ci powiedzieć, że po wejściu tutaj aż mnie zatkało. bardzo, bardzo pozytywnie!

    A córkę masz bombową! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak jakieś podobieństwo musi być, hihi

    ojj czekam na filc czekam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Córcia BOMBOWA !
    Ale Twoje wyszywanko-haftowanko jest pierwsza klasa. Energetyzujące na maxa !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaką masz cudna szatę bloga taka energetyczna :)
    Córka bystrzacha :)


    zapraszam na mój blog czeka WYRÓŻNIENIE :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Puk puk, to znowu ja.
    Zapraszam do mnie, do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. No poprostu przepiękny ten obrazeczek!!!Jesteś mistrzynią filcu!!!Zapraszam do siebie po wyróżnienie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny banerek :)
    Napracowałaś się, zwłaszcza te małe szczególiki :))
    Ja tez lubie kolorki więc mi to bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam:) Bardzo mi się podoba ta strona, świetne pomysły, kreatywność oraz niebanalne dialogi rodzinne:D życzę dalszej owocnej pracy twórczej:):):)

    OdpowiedzUsuń