wtorek, 27 stycznia 2009

Rozmowy Matki i Córki :)

Córka: ...co wyciągasz, co to jest...?
Matka: syrop ci dam, kaszel masz
Córka :..a ten syrop (tu ogląda wnikliwie etykietę ), aaaaaaaa......na kaszel suchy i mokry...
Matka: ..(?)
Córka: a jaki ja mam kaszel?suchy czy mokry?
Matka:.......(myśli, bardzo zmęczona ;)..yyy nie wiem, no kaszel..
Córka: to po co mi dajesz jak nie wiesz!
Matka:....................................................................................................................................

uprzedzając wszelkie zapytania córka ma 4 lata :P

pozdrawiam

3 komentarze:

  1. padłam anitko :D obsikanie przez kaczke bylo dobre ale syrop jest super:D

    OdpowiedzUsuń
  2. buahahaha ja to sie juz nie moge normalnie doczekac, kiedy moja cora bedzie mnie raczyc takimi ganialnymi tekstami :D

    OdpowiedzUsuń