poniedziałek, 12 stycznia 2009

Rozmowy Matki i Córki :)

Niedzielę spędziliśmy u mojej mamy. Ogołociłyśmy z Milenką jej puszkę z guzikami :P - a było w czym buszować. Po powrocie do domu Mili postanowiła,że będzie tworzyć dzieło. Kazała dać sobie klej, papier i kredki. Tak oto powstało dzieło 4 -letniej scraperki :P (no musiałam się pochwalić hihi)

nawet mroczny element w postaci kawałka czarnej falbanki się pojawił :) co tez w duszy gra tej mojej dziewczynie ?

Wieczorem rozmowa między moją osobistą córką i mną (ona kąpie się w wannie, ja wypatruję w lustrze oznak starości ;P)
Córka: Mamooo, a czy ja mam szczupłe nogi ? (tu patrzy na swoje wyprostowane jak struna giczołki pod wodą)
Matka : 0.0 (mocno zaskoczona) taak, Kochanie masz piękne szczupłe nóżki ...
Córka : Mamooo, a czy są owłosione ?
Matka : (teraz już mega zaskoczona i krztusząca się od powstrzymywanego śmiechu) Tak , sa owłosione Kochanie...
Córka : ....no to teraz są osikane !

(jak się potem okazało zostały osikane wodą przez kaczkę gumową) . :) . Miłego poniedziałku :)

9 komentarzy:

  1. mrok xD
    i ta krwista czerwień ;)
    hehe rośnie Ci scraperka ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. To może od razu się przyznaj, czego słuchałaś, co oglądałaś w ciąży będąc ;P Patrząc na mojego Młodego (w maju skończy 13 lat), stwierdzam, że to niestety (a może stety) ma duży wpływ na nasze biedne dziatki...
    A dzieło bardzo fajne :) W życiu nie zgadłabym, że autorka aż tak młoda.

    OdpowiedzUsuń
  3. no pięknie tworzy, jak zaczyna w tak młodym wieku to jak Ona śmigać będzie w wieku +10 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahaha!!!
    teraz to pęknę ze śmiechu - tylko jak to wytłumaczyć ludziom siedzącym razem ze mną w kafejce? :)

    zdolna ta Milenka, nie ma co. Tylko pozazdroscić. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. po chwili zastanowienia stwierdzam,że okres ciąży z Mili był sielsko -anielski. Z założenia horrorów nie oglądam,ale kocham filmy z dreszczykiem szczególnie o seryjnych mordercach :P )
    zaskoczyła mnie samą - do kompletu były jeszcze guziolowe korale.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj musisz gdzieś spisywać te rozmowy z córką!!!!Koniecznie! A zdolniacha z niej :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. ahahahahah opułam sie
    fantastyczna masz córeczkę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli moja teoria bierze w łeb... A może to dotyczy tylko chłopców?

    OdpowiedzUsuń