czwartek, 19 lutego 2009

Mój wkład w wymianę

Jakiś czas temu zapałałam miłością do filcowego notesu od Eight- postanowiłam natychmiast zaproponować wymianę-zanim MÓJ ;p notes trafi do kogoś innego hihi.
Koncepcja zmieniała mi się milion razy, ale ponieważ w filcu chwilowo czuję się najlepiej to powstało TO :)

Dla Eight ósemkowa podusia na igły i szpilki



te maleńkie domeczki to niezła zabawa ;)

Dla Oldzi - córeczki Eight powstała zawieszka - bo nie wiem czy wiecie, ale Mała Księzniczka tez tworzy i ma swój blog :) o TU

zawieszka oczywiście kolorowa i błyszcząca, i OCZYWIŚCIE z księżniczką ;P



oprócz tego guziki, cekiny-duuużo cekinów :) , motylki , perełki, koraliki - czyli wszystko to co małe sroczki uwielbiają najbardziej


prezent dotarł szczęśliwie- spodobał się, księżniczka jest wystarczająco księzniczkowa (UFFF :) )
moje serce sie raduje :P

p.s. spodobało mi się to wymienianie

pozdrawiam zasypana śnieżnie

10 komentarzy:

  1. no pięknie pięknie ;-)
    chyba musiałabym się zmobilizować do jakiejś wymiany

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, piekne rzeczy zrobiłaś Anitko, czarujesz ten filc niemożliwie :)
    Ta księżniczka wymiata, czadowa...i te wszystkie dodatki, błyskotki...mmmm :)
    Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie!! Pięknie!! Zdolniacha z Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. padłam! 8 na igły genialna!! obrazek Oldziowy też!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog, cudowne prace! Chyba będę tutaj częściej zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne to wszystko!!! Też mi się zachciało wymiany :) Super ten prezent dla córki Eight. Księżniczka słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anita, to były 2 super pomysły, podziwiam wkład pracy, dużo tego przyszywania, ja bym wymiękła przy tych cekinach, małe to i jeszcze błyszczy jak nie powiem co :P Sroczka pokochała zawieszkę i zawieszka mieszka nad stołem do pracy :)

    A poducha już z igłami!

    Dziękujemy jeszcze raz! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. poduszeczka na igly przeswietna :D
    pees. musze ja sie chyba kiedys z Toba na cos wymienic hehe ;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Muma :) podejmuję wyzwanie ;)
    preferencje na mail proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ścisnęło mnie w dólku, że nic wymienić nie mogę :/
    więc zostanę przy podziwianiu.
    i wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń