niedziela, 22 lutego 2009

Rozmowy Matki i Córki :)

Rozmowa Matki, Córki i Ojca...

przy kolacji

Matka- dajcie tu jakąś szyneczkę...co tak wegetariańsko mamy dzisiaj, hihi
Ojciec- co za chudo ? ;) mamuśka pożegnaj się z szyneczką :) kryzys w kraju hyhy - oby nam tej szyneczki nie zabrakło nigdy :)
Córka - (ciągle milcząca,chlipiąc zupę mleczną nagle przemawia) ............... ale mamy siebie.............




jak dobrze, że mamy dzieci :)


p.s. uprzedzając troskę czytających dziecko chlipie tylko zupy mleczne- z wyboru, nie z powodu kryzysu :P
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Jakie mądre dzieci nam się chowają w tym kryzysie :D
    Proszę Małą Mi pozdrowić :)

    Uczy się od najlepszych ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja córka jest jedyna!!! Pozdrawiam serdecznie z wielkim bananem na gębie:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. zapachniało mi kanibalizmem :D :D :D
    wytarmoś M. ode mnie :] N. tez, a co :D

    to ja jeszcze Ciebie :Drysz tarmosi An:
    W. może nie, bo jeszcze mnie pogonisz ;p

    OdpowiedzUsuń