czwartek, 5 lutego 2009

Stara sukienka ;)

Tak sobie żartobliwie nawiązałam ;P

żyję-choć ledwo zipię, nie scrapuję- bo kiedy mam ochotę to padam na pysk, w sumie to weny też za bardzo nie mam :/.
Wszystko z powodu pewnego zabiegu operacyjnego - małżonka mi skrócili o jedną łękotkę :/. Leży biedaczek jeszcze w szpitalu, a nawet jak wyjdzie będzie kolejną "dzidzią" do zaopiekowania przeze mnie pffffffffffffff. Mam nadzieję,że nie osiwieję do tego czasu, ani później.. W każdym razie po tym prawie tygodniu nierównej walki ja+4-ro latka+9- cio miesięczniak+świat stwierdzam,że samotne matki powinny dostawać miesięczną nagrodę za waleczną postawę - co ja mówię -WSZYSTKIE MATKI :)

Ale do rzeczy. Przez cały tydzień udało mi się jedynie ubrać pudełko na zdjęcia w starą sukienkę i gazetę ;P. Oto efekt:


Nic szczególnego, ale lepsze to niż widok pudełka po butach - nawet dziecięcych. Teraz niech mi ktoś odpowie jakim lakierem mogę potraktować wieczko? Na gazecie nakleiłam kwiatki z materiału i chciałabym to wszystko razem zabezpieczyć przed odpadaniem.

Pod moją nieobecność blogową posypały się wyróżnienia :0 :)

to od INQI :) dziękuję :*

(zasady bezczelnie skopiowałam od niej z bloga :P )

A oto, jakie są zasady przyznawania nagrody:

Trzeba uczciwie wymienić 5 rzeczy, od których jest się uzależnionym,bez których nie można żyć,a nagrodę przyznać kolejnym 5 osobom,których blogi lubimy lub odwiedzamy.


Tylko 5 ? :P

1.banany - no uwielbiam i już
2. internet - mogłebym dupska od krzesła nie odklejać tylko biegam po waszych blogach się natycham
3. czaspisma o wystroju wnętrz- kupuję , kolekcjonuję i klnę na zbyt małe mieszkanie
4. kwiaty - kaktusy cały rok, wszelkie habazie latem na balkonie, słoneczniki! takie całe bukiety z długachnymi łodygami, bez dodatków z kwiciarni
5. zielona herbata- w każdej ilości,postaci i o każdej porze, dzień bez herbaty to dzień starcony ;P

ale czy ja w ogóle na temat??? hyhy
Wybaczcie, że nie podam wyzwania dalej- nie mam siły już dzisiaj.





Aha! a od Rybiookiej i Margaretki dostałam to : :)

dziękuje Wam i wielkie buzialki dla Was :*


o ja uciekam-spać :)

7 komentarzy:

  1. Pudełeczko świetne!! I żeby nic sie nie oderwało a zwłaszcza nie rozpłyneło, to chyba najlepiej jakims lakierem w sprayu?

    Buziaki dla dzielnej MAtki Polki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. a pudelko boskie jest :D bardzo mi sie podoba :D u mnie czekaja ciagle dwa, zeby je jakos `ubrac` ...
    trzymaj sie cieplutko :*
    pees. swietny naglowek se uszylas :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne pudeleczko!
    Tez pomyslalam o lakieru w sprayu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha widzisz, a ja trzymam wszystko w gołych pudełkach ;p

    wytchnienia Ci życzę : )

    OdpowiedzUsuń
  5. O dzielna kobieto:) Mam nadzieję,że sił Ci wystarczy na jeszcze! A pudełko bardzo fajne. Na lakierowaniu się niestety nie znam, ale dziewczyny chyba dobrze mówią:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełeczko cudne!!!Pracowita kobieta z CIEBIE!!!Trzymaj się Anitko:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Anito, cudna i dzielna kobito!
    Skąd masz jeszcze siłę na to?!
    Jak ja byłam młoda i usłyszałam, że jedna pani mając małe dziecko upiekła ciasto, to popadłam w deperesję!:) Gdybym teraz była młodą matką, popełniłabym sepuku!
    Trzymaj się i poddawaj! A jak popuścisz, to i tak nic się nie stanie, nie musisz być Brusem Wszechmogącym! Jesteś tylko kruchą kobietą, puchem...

    OdpowiedzUsuń