wtorek, 17 lutego 2009

Takie tam gadanie

Jakiś czas temu nałogowo przeglądając galerie internetowe natknęłam się na takie oto etui na okulary


po nitce dotarłam do kłębka czyli bloga Agnieszki Babulewicz.
Lubię tam zaglądać, bo oprócz pięknych przedmiotów uwielbiam poczucie humoru autorki :)
Tylko ktoś z wielkim poczuciem humoru mógł stworzyć etui na okulary z portretem mojej córki ;P. Tak - bo to moja Mi wypisz wymaluj hyhy- strzeżcie się matki przyszłych czterolatek - ta mina to nie żarty ;P.

pozdrawiam

3 komentarze:

  1. etui rzeczywiście świetne.:)
    pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiesz, widziałam twoją córcię to dama z loczkami( tak o sobie powiedziała, bo miała piękną fryzurę po warkoczykach):))Ale może zdarzają się jej takie dni z taką miną hihi:))Mama wie najlepiej:)Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń