czwartek, 5 marca 2009

Igielnik

Dla Mumy :) bo zapałała miłością do moich domkowych wytworów i zaproponowała wymianę :P.
A ja uwielbiam te wymiany i niespodzianki

prezentuję więc mumowy igielnik

trochę za mocno wypchałam i się domki wybrzuszyły :/

a dla małej damy czyli córeczki Mumy spinki z krzywulcowymi kwiatkami :P


tu na modelce czyli mojej małej Mi

przesyłka do Mumy szczęśliwie doleciała-więc ja biegnę szukać mojej listonoszki i zamierzam przetrzepać jej torbę :P - bo Muma donosi,że moja niespodzianka jest w drodze :)

pozdrawiam wiosennie, mam mego powera, bo u mnie ciepło i słonecznie,że ahhhh
nannaaaaaanaaaaaaa :*


edit:
dziękuję wszystkim za miłe słowa i w ogóle...kilka dni mi zajęło dojście do tego ,że na doła pomaga łopata..hmmmmmm- dochodzę do wniosku,że bystra to ja nie jestem :P - ale wybaczam sobie, moja migrena trwała 4 dni, dopiero wczoraj rano przeszło- a myślenie podczas gdy głowa rozpada się na milion kawałków to nie jet łatwa sprawa :/ ( tak to sobie tłumaczę :) )

bajjjjjjjj

8 komentarzy:

  1. Ale czadowy ten igielnik, minipodusia :) A spineczki fioletowe - bardzo nowalinkowe :)) Piekne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyno! Ale to śliczne! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anitko, świetnie Ci z tym filcem wychodzi!! Piękny igielnik (taki z serii za górami za lasami....)no i urocze spineczki. Podziwiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. no piękne prace piękne
    zresztą widziałam jak tworzysz w Rybniku, widać profesjonalizm ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie Ci idzie z tym filcem :]

    OdpowiedzUsuń
  6. ha zaswiadczam, ze piekne to to :D:D i bardzo bardzo mi sie podoba,az do tego stopnia, ze sie boje w moj nowy igielnik igly wbijac ;) :D a spineczki malej zakosze hehe i sama bede nosic ;)
    dziekujemy :*

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny igielnik i cudne spineczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w tych krzywulcowych spineczkach a jako, że mam ostatnio jeszcze kwiato_manie to jeśli pozwolisz skorzystam z twojego pomysłu ...... muszę tylko zapatrzyć się w filc :)

    OdpowiedzUsuń