wtorek, 10 marca 2009

Paszcza się cieszy

Paszcza się cieszy odkąd rozpakowałam przesyłkę od Mumy! No normalnie oczopląs! Zażyczyłam sobie cokolwiek z drzewem guziolowym a'la Muma. No i oczom mym ukazał się grubaśny notes z drzewkiem, ale nie tylko :)

same cudowności przyfrunęły , a te kolory! sama wiosna :P Aż mi głupio,że taki skromny ten mój igielniczek był :/
Madziu bardzo Ci dziękuję :* po raz kolejny :*


Paszcza się cieszy też z powodu tego

czyż nie jest piekne hyhyyhy- moje osobiste :P



Paszcza się jednak mniej cieszy jak walczę z tym łatatajstwem coby z niego znak wodny zrobić..no normalnie nie umiem i już!!!!!!! Niech mi ktos powie jak to zrobić, może jakiś program do tego jest. W photoshopie próbowałam,ale nie umiem ustawić żeby było przeźroczyste. Pomożecie?

pozdrawiam :*

5 komentarzy:

  1. Jejku, ale masz świetne te logo!!!! Ja jakoś nie umiem niczego porządnego wymyślić. Co do prezentów, to aż Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zazdraszczam, zazdraszczam... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ta pieczatka na paczuszce od Ciebie rozwalila! Strasznie bym chciala cos takiego miec!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomożecie ;) Taki ładny znaczek wymaga udzielenia pomocy ;)

    W zakładce warstwy masz takie rozwijalne menu (obok przeźroczystości i wypełnienia) - z "normal" ustaw na "multiply" (po polskiemu będzie to pewnie coś w stylu "wielokrotność" - 4 od góry) - wtedy białe tło Ci się wtopi w obrazek, a czarny napis zostanie widoczny.
    To tak najprościej.
    Inną metodą jest zrobienie z obrazka bez tła pędzla - ale to więcej tłumaczenia. W necie spokojnie wygooglasz to sobie :)

    Pozdrawiam i wracam dalej podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Acha - mówiłam o Photoshopie ;)

    OdpowiedzUsuń