sobota, 14 marca 2009

Składaczek

Mój najpierwsiejszy :P
namęczyłam się nad nim strasznie, bo oczywiście sobie sama utrudniłam zadanie-ale się nie przyznam jak namotałam ;P

powstał na spotkanie w Katowicach- wymieniałyśmy się i super była zabawa. Poznałam dzisiaj kilkanaście zakręconych pozytywnie babeczek, wszystkie sztuknięte jak jeden mąż :)

a oto i mój cudak



do kwiatków przywiązane są wysuwane "tagi" do zapisania czegokolwiek




jak widać nie wykazałam się jakimś megatalentem hyhy. Kolorystyka wiosenno- wielkanocna :)

Wylosowałam za to przecudny składaczek od Alinki- bardzo dziękuję, macam go i wdycham zapach kawy :) a właściwie nie...pachnie gorącą czekoladą :)


aha..jajco spreparowałam na spotkaniu, wielce krzywulcowe :/ niestety uszczęśliwił nim los Jaśminowasię- wybacz kochana za tego psikusa :P


pozdrawiam wszystkie wariatki z dzisiejszego spotkania :*

13 komentarzy:

  1. szalona, jajko jest śliczne, cieszę się, że mogłam Ciebie poznać

    OdpowiedzUsuń
  2. maruda :)

    a myślałam, że coś z filcem wymodzisz ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie było poznać Ciebie osobiście :*
    A składaczka masz superowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Składaczek bardzo fajny więc nie przesadzaj z tymi tłumaczeniami:)) Nie wiem tylko jak to się stało, że ja go nie miałam w swoich ręcach... Widziałam go, ale nie macałam niestety...a tam takie fajne tagi były... Miło było znowu Cię zobaczyć:)) I pooglądać i podotykać Twoich prac!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że mogłyśmy się w końcu poznać w realu:)Super było :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio te papiery oglądała
    a składaczek w ich wykonaniu boski ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Składaczek CUDNY!!! Dzięki Anitko za miłe i radosne towarzystwo w tym skaczącym Busie :)))Wrażenia bezcenne!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. oj dziewczyny-jesteście jak koraga tabs - oczyszczacie ze złych emocji :P
    dzięki, wyluzowałam się na maksa

    Gosieńko-jazda tym busem pozostanie długo w pamięci mego żołądka :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Anitko - składaczek śliczny!! Ode mnie wielki :****** za kulki filcowe! Mam nadzieję, że na nastepne spotkanie nie będziemy musiały długo czekać, bym Ci się za nie mogla odpowiednio odwdzięczyć:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój skladak iście wiosenny z tym ptaszkiem, gałązkami i kwiatkami :) Świetny pomysł z tagami na zapiski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja czaiłam się na jajko, ale się nie udało! Zawsze Cię podziwiam, za to, że zawsze coś robisz:)
    To po prostu szokujące!!!!!!!!!!!!
    Mam depresję, bo ja gadam, a Ty naszywasz, tniesz, dziergasz...

    OdpowiedzUsuń
  12. było jednak spotkanie w KatowicACH? w Babim Lecie? bo ja dostałam info,ze nie ma spotkania w sobotę...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo miło było cię poznać! A składaczek jest bardzo ładny właśnie:)

    OdpowiedzUsuń