wtorek, 17 marca 2009

Wiosną zapraszam do piaskownicy :)


Zima, choć piękna odchodzi. I bardzo dobrze. Dosyć już bieli i szarości. Czas na magię barw.

Soczystą zieleń, turkusowe niebo, różowe kwiaty jabłoni i hiacyntów oraz czekoladę. Tego nam teraz potrzeba. I właśnie dlatego wymyśliłyśmy zabawę "Graj w kolory". Jeśli chcesz zobaczyć jakie smakowite kąski z tego powstały zajrzyj koniecznie TUTAJ.

No i koniecznie podejmij wyzwanie :)


Czekam z niecierpliwością na wasze interpretacje . A oto moja -okładka albumu 20x20, całkowicie uszyta z filcu. Wzór oparty na motywach haftu kaszubskiego, kolory zmodyfikowane zgodnie z zestawem zabawy kolorowej


i tył

pozdrawiam :*

9 komentarzy:

  1. Podziwiam Twoje ficowe dzieła...piękna okładka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam jak okładkę tworzyłąś w realu jeszcze ładniejsza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam z daleka, bo nie śmialam podejść. A tu obejrzałam dokladnie. Boski!

    OdpowiedzUsuń
  4. A jaa tez maiałam okazję być świadkiem tworzenia tej okładki - boooska :-)
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  5. hihi dzięki dziewczyny :) faktycznie fajnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam filc w twoim wykonaniu :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Końcowy efekt wyszedł rewelacyjnie (widziałam początek, no może troszke więcej). Świetnie sobie radzisz z filcem!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko Polko!:-) Pięęęknista filcowa okładka. Wypatrzyłam w piaskownicy i przybiegłam pochwalić:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem z gór ... tradycje rodzime siłą rzeczy są we mnie .... lubię oglądać sztukę ludową, gdyż wbrew pozom stanowi świetne źródło inspiracji ........... lubię też oglądać twoje filcowane kwiaty - właśnie dlatego - bo pokazujesz na nowo ich piękno ........ zachwycam się nimi wielokrotnie gdy do ciebie zaglądam ... czekam na kolejne interpretacja ...

    OdpowiedzUsuń