środa, 1 kwietnia 2009

Dla Eryka

Całkiem niedawno w życiu Piekielnej Owieczki pojawił się Młody Owieczek :P o imieniu Eryk. W związku z tym Dryszka zorganizowała stworzenie albumu. Każda z nas miała przygotować dwie strony. Najpierw powstała wersja na papierze pakowym (miało być beżowo/niebiesko). Cóż- niezbyt udana wersja :/ .

Im dłużej na nią patrzyłam tym mniej mi się podobała.Powstała więc wersja numer dwa.Jaka? OCZYWIŚCIE filcowa!!!! hahaha nudne nie?


a ponieważ wiosna i miłość to drzewko,ptaszki,wicie gniazdka..:P




album dostała już zainteresowana :) mam nadzieję,że wypełni się pięknymi wspomnieniami.

7 komentarzy:

  1. no nie mogę, jakie słodkie ptaszki! a te jajeczka :D:D cudności!

    OdpowiedzUsuń
  2. taaak jest piekny cudny podobaja misie obie wersje macam i macam cały album w kółko i skąd ja teraz wezme zdjecia takie ładne ???

    :*:*:*:*: dzieki dzieki dzieki :*:*:*:*:

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooooooo obie wersje mi sie podobaja:)
    ta filcowa rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. dokładnie - pakowa fajna ale filcowa wersja - REWELACJA!!


    za niedługo wrzucę na blog wszystkie strony do oblukania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha teraz zauważyłam,że wersja pakowa jakoś się rozciągnęła na zdjęciu :P

    dziękuję za dobre słowo

    OdpowiedzUsuń
  6. Filocowy wymiata! jest świetny!

    OdpowiedzUsuń