środa, 8 kwietnia 2009

Lato -według mapki


"Art - piaskownica " zachęcała do zabawy z mapką- lubię korzystać z mapek, bo nie zawsze wyobraźnia i zdolności ułatwiają mi komponowanie :P . Tym razem wszystko jakby samo wyszło. nawiasem mówiąc zakochałam się bez pamięci w papierach z serii SMIRK. Ciekawe czy koś wymyślił wersję dla chłopaków :P
Oto moja interpretacja:



bazą jest błękitny gruby karton zakupiony w tesco, drzewko filcowe z puncherowymi listkami.Elementy wycięte z papierów smirk, reszta dorysowana jakby kredą na betonie :)

8 komentarzy:

  1. Mapka średnio mi się podoba, za to Twój scrapek wprost przeciwnie:)Bardzo radosny i kolorowy...tak jak to u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful, sweet work!

    Saskia

    OdpowiedzUsuń
  3. Scrap rewelacyjny!!! Wiosenny, radosny i świetnie skomponowany:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca, wszystko spójne i takie słoneczne :)
    Bazgrołki rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no jak zwykle bardzo energetycznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ladna praca!Najbardziej zauroczyly mnie te bazgrolki na chodniku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. łolaboga, a gdzie ta mapka? : )))

    OdpowiedzUsuń
  8. haha Drysz -odwrócona w lewo o jakieś 90 stopni :)

    OdpowiedzUsuń