czwartek, 16 kwietnia 2009

A miałam nie kartkować :P

Kartkowanie to wybitnie nie moja dziedzina. Dlatego też na wyzwania w Art-Piaskownicy powstały dwa lifty.

Pierwsze wyzwanie kartkowe-liftowałyśmy kartkę Peet z bloga tego , o TU



to moja interpretacja




Drugie wyzwanie o temacie Skrzydła pozostawiało dowolność całkowitą tematu. I tak powstał lift drugiej kartki, która mnie oczarowała.
Oryginał Melody .Jej prace do obejrzenia TUTAJ


i moja próba

z tą kartka było mnóstwo zabawy.Skrzydła powstały przez odciśnięcie stempla na folii, następnie potraktowane pudrem do embossingu holograficznym i na koniec po stopieniu pudru ociągnięte magkiem. Nieźle się nagimnastykowałam z żelazkiem :P, ale jaką miałam satysfakcję :p .Skrzydełka się pięknie mienią :).

To tyle.Zaległości mam mnóstwo i teraz to tylko chyba hurtowe posty będą powstawać :). Miłego dnia.

4 komentarze:

  1. Skrzydła są piękne,nigdy bym na to nie wpadła

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja będę wredna małpa

    "you R speshal"? po jakiemu to? ;)

    "You R special" ;) ew. "U R special" jeśli już bawisz się wymową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa myślałam, że tamto Twoje... nie doczytałam... :wstydzi się:

    OdpowiedzUsuń
  4. Drycha może to jakiś dialekt jest :P

    czepialska hahaha

    OdpowiedzUsuń