środa, 8 kwietnia 2009

Notes recyklingowy według kolorów



notes stworzony według kolorów wywołanych przez Mamutę w Art-piaskownicy
trochę recyklingowy: okładka to karton z pudełka na na pizzę, wstążkę dostałam od Ani z Fioletowego poddasza :*, no i oczywiście filc ;P
w środku jest schowek na małe karteczki i wklejany blok listowy na zapiski. Niestety nie mogę pokazać środka, ponieważ notes powstał z myślą o mojej koleżance scraperce, która jeszcze tego nie wie, ale notesik nosi już jej imię i ma służyć za notatnik, terminarz i takie tam :)





zapraszam do zabawy z kolorami - to naprawdę super zabawa tym bardziej,że forma jest dowolna :)
buźki :*


p.s. dziękuję za wszystkie miłe komentarze i liczne odwiedziny.Dzięki Wam dziś stuknęło mojemu blogowi 4 000 odwiedzin :)

5 komentarzy:

  1. Lovely notebook!!! I like the way you made it so new!!!!

    Greetings,
    Saskia

    OdpowiedzUsuń
  2. Saskia,I thank for visits and nice comments :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też się podoba to co robisz z filcem:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie działasz z tym filcem, świetna współpraca, piekny notes...rewelacyjne te zawijaski i ptaszek no i te uchwyty na pisadła :))

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja lubię te Twoje prace! są rozpoznawalne, mają świetne, żywe kolory. bawisz się tym filcem magicznie, puchatkowo :) NO I TE PTASZKI!! :D

    OdpowiedzUsuń