środa, 15 kwietnia 2009

Rozmowy Matki i Córki :) i zaproszenia

Już za kilka dni mój Synio będzie obchodził pierwsze urodziny! jak ten czas leci.Zaproszenia z łapką gotowe-dziś polecą w Polskę :P



Międzyświąteczna rozmowa Matki i Córki z ojcem właściwie :P

Matka- (do Męża) Co mam włożyć jeszcze do tego koszyczka?
Maż- a co masz?
Matka- ...no jajka,wędlinę,chleb,sól..
Maż- czosnek włóż!
Matka- czosnek? chrzan się wkłada przecież-to symbol jest..
Mąż-czosnek włóż-ja jem cały rok czosnek!
Matka-ale...
Córka-Tatooo, zaraz ochrzan dostaniesz!

:P

12 komentarzy:

  1. hahahahaha padlam :D:D
    no a zaproszenia swietne Ci wyszly :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak właśnie takie są dzieci ,zaproszenia świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaproszenia rewelka- jak Ci się udało tyle razy łapkę odbić???
    Powiedź mężowi że z tym czosnkiem to ma rację :)
    My też LUUUbimy czosnek !!

    OdpowiedzUsuń
  4. haha,Rybiooka łapkę ledwo raz odbiłam :P reszta to skany kopiowane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaproszenia bardzo pomysłowe:)
    a rozmowa hahaha fajowa:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zaproszenia:)...o rozmowie nie wspominając:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Anito, śliczne te zaproszenia! kochane bardzo takie.. gratuluję ich szczerze. i nieśmiało pozwolę sobie podpytać, czy to dziurkacz taki masz wypasiony, czy serwetki jakieś przycinałaś? :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowe Twoje zaproszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agni to zwykły dziurkacz narożnikowy.Jak zdejmiesz ogranicznik do rogów wycinasz jak chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. ee już myślałam, że Ty tak dziecko męczysz ;)

    rozumiem, że sprawozdanie z urodzin będzie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. hahaha :d
    Sliczne zaproszenia,bardzo mi sie podobaja!

    OdpowiedzUsuń