sobota, 4 kwietnia 2009

Spotkanie

Wczoraj bawiłam się przednie na spotkaniu w Jastrzębiu z koleżankami scraperkami :*

Parę fotek upamiętniło ten wieczór :)

oto ja w całej okazałości

tu z Izą -Gps

Iza -Gps

Gosia-Margaretka

Ela-Arine


Alinka -Nowalinka

Natalia- Nataly
Była tez Agniesza -Agni, niestety nie zdążyłyśmy jej uwiecznić :/

zadaniem było stworzenie ATC o tematyce wiosennej hyhy- ja myjąc okna skorzystałam z podkładki pod piwo i skleciłam coś co Atc na pewno nie jest,ale tematyka została zachowana :P



ohh dziewczyny było super! wesoło , gwarno, i odprężająco :* buziaki

8 komentarzy:

  1. było było! a Agni następnym razem spróbuje przytachać ojcowego canona i może nawet jakieś gruppen foto się strzeli ;) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Wam fajnie!! A do mnie nie macie czasu przyjechać...:-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jak Wam zazdroszczę :)
    Mocna grupa....
    Nowalijka coś bojowa na 1 zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, ale foty, nooo :)
    Było super, sie rozkręciłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piechotka ty się nie gniewaj,większośc mieszka w J-biu a ja mam 10 min autem :/

    Rybiooka dawaj do nas :)

    Agni a ty sobie dłuższe wychodne załatwiaj :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze szkoda, że musiałam szybciej wyjść :( ZDJĘCIA EXTRA!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Normalnie, nie wiem dlaczego nie zostałam zaproszona:(
    Kapitalne dziewczyny z Was:)
    Jakże ja za Wami tęsknię,
    a wystarczyło, aby GPS wezwała mnie sygnałem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Alina mi nawigacja siadła, ale już wszystko ok :-) ... więc będę Cię wzywać przy następnej okazji :-), dziewczyny dzięki za spotkanie :D

    OdpowiedzUsuń