wtorek, 28 kwietnia 2009

Według własnego przepisu :)


Tym razem kucharzem głównym w zabawie "Przepis na.." na blogu "Art-piaskownica" byłam ja ;)
Miksowałyśmy koronki, klucz,kwiaty, mnóstwo koloru- bez brązów i beżów. Ja robiłam dwa podejścia,bo jakoś zawsze te brązy mi się wkradły ;P
Postanowiłam zacząć album dla małej damy z użyciem moich ukochanych ostatnio papierów z serii Smirk. Nie widać tego na razie, bo zdążyłam zrobić tylko okładkę ;P
Format 20x20, albumik będzie z miejscami na fotki - bo w swym beznadziejnym optymiźmie postanowiłam zrobić go na sprzedaż (rumieniec).
Oczywiście pokażę w całości wkrótce.Trzymajcie kciuki :)

6 komentarzy:

  1. Słodki notesik, ale khem khem, widze u Ciebie brązowe kwiatki ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez je zauważyłam..
    ale ja wszystko co brązowe wychwycę :)
    Piękna szata bloga ech jak Wy to robicie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! A ten klucz - boski :) Ciekawe co na to Twoja pociecha, bo rozumiem, że klucz należał do niej :) Zapraszam po odbiór wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. tak kluczyki to elementy grzechotki mojej córci ;P sa jeszcze 3 w innych kolorach haha
    nie było łatwo,ale jakoś je wylicytowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Rybiooka kliknij u góry po lewej na napis cutest blog..odeśle cię do strony ze skórkami-albo napisz do mnie to pomogę:)

    OdpowiedzUsuń