piątek, 29 maja 2009

Wakacje!!znowu mam wakacje!!

O Jarmarku krótko- nie było tak źle :) kolczyki i igielniki filcowe cieszyły się uznaniem- dzięki dużej smykałce do handlu NowAlinki :)
To część naszego stoiska-zbiorowiska. Jak tylko dziewczyny mi podeślą swoje fotki wstawię więcej, bo ja mam tylko 3 :P.

Album sprzedał się wczoraj :P w pracy mojego męża - w dodatku z zaliczką na drugi ( bo kupująca ma dwie córeczki :) ) .Alinko zła passa przerwana!!! Po serii podtopień, lotów niekontrolowanych i śmierci klinicznej systemu komputerowego pakuję walizki i jadęęęęę :)

Tak , tak jutro wyruszamy na wakacje NAD MORZE! Wiem,że pogoda ..cóż....jestem jednak dobrej myśli, bo tak było kilka dni wcześniej -całkiem niedaleko mojego miejsca zamieszkania :)



Na koniec szybkie zamówienie- zrealizowane-przekazane :)
Wiem,wiem-wieje nudą :P dlatego zabieram notes,czesankę, igły ...i może jeszcze coś jak mąż nie zauważy nadbagażu :P. Uwolniona od netu mam zamiar na łonie natury poszukać inspiracji :).

Będę za Wami tęsknić :/ buuuuuu...już tęsknię :P Pozdrawiam wszystkie zlotowiczki.Też miałam tam być i zmacać niejaką Drysz i Owiec Piekielny z Małym Owieczkiem..ehhhh..znowu psikus losowy ..
Ale co się odwlecze :)

No, kończę, bo mi elaborat powstał
BUZIAKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII do zobaczyska mła,mła,młaaaaaaaaaaaaaaaa

An

13 komentarzy:

  1. pięknej pogody życzę i wielu inspirujących wakacyjnych przeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no szkoda... :(
    ale jeszcze kiedyś się zmacamy :D

    udanego wyjazdu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wypoczynku. Wcale Ci nie zazdroszcze , wcale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to znowu ja :) nooooooo toś mnie zaskoczyła :) taki suprajzik! i te niebieskie kolczyki, i breloczek-notesik cudeńko, jutro pstryknę fotki i pochwalę się na blogu, a może jeszcze dziś mi się uda, dziękuję Ci pięknie i udanego urlopu jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To w takim razie miłego urlopku życzę i do zobaczyska a właściwie czytatyska w sierpniu ,bo potem ja zmykam i nie będe mogła do ciebie zaglądac by ładować akumulatorki

    OdpowiedzUsuń
  6. :) no to do zoczytatyska :) hyhyhy

    Senti - hyhyhyhyyyyy

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozytywna myśl to podstawa :) Teraz musi byc już tylko dobrze, w końcu ktoś docenił ten piekny album :D
    Życzę Wam udanego wyjazdu, odpoczynku i powrotu :**

    P.S.Dzięki za przywozy i odwozy jarmarczne :))

    OdpowiedzUsuń
  8. oo, fajnie, że album poszedł :) a igielnik na razie leży sobie w bezpiecznym miejscu i czeka na Główną Właścicielkę - jestem pewna, że zakocha się w nim tak samo, jak ja. wypoczywaj sobie ładnie! i wcale Ci nie zazdroszczę tego morza :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Anitko, udanego wypoczynku :***

    OdpowiedzUsuń
  10. A jak nie słońce to jod w słoiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. i don't understand a word, but i wanna be there at that stall...!!!!

    OdpowiedzUsuń