czwartek, 7 maja 2009

Zajęta jestem bardzo ;P

Produkuję i produkuję, i końca nie widać :P. Pomysł na formę zaproszeń zaczerpnięty z allegro. Ja go tylko zmodyfikowałam według własnego gustu. Zaproszenia na ślub są częścią prezentu dla mojej szwagierki i szwagra.



Zdjęcia ponure, bo lało i jakoś tak ciemno dziś za oknem.

Ponieważ znużyły mnie te kokardki postanowiłam zrobić coś dla relaksu. A najlepszym relaxem dla mnie jest filc :) - a to niespodzianka ;).


Powstał mini notesik na breloku z karteczkami samoprzylepnymi. Zainspirowany scrapuchami Agnieszki oraz widzianymi w Pakamarze mini notesikami tworzonymi przez MM Design.
Wymiary : 5x3 cm

Dlaczego tak się rozpisuję - bo jestem zwolenniczką szanowania cudzej pracy. Coraz częściej spotykam się z tym,że ktoś całkowicie kopiuje czyjąś pracę co do detalu, i ani jednym słowem nie wspomina,że ktoś inny był autorem tego pomysłu. Szanujmy siebie nawzajem :P

Pozdrawiam :* An

6 komentarzy:

  1. Rozpisuj sie, rozpisuj, dobrze wiedzieć, skąd i gdzie sie natychamy :)
    Fajne wytworki, zaproszenia potrafia być nużące...ale w tym filcu odbijasz sobie rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anitko :*, właśnie, jestem tego samego zdania

    No, nudzisz się na całego!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie no! ten notesik mnie powalił! Jakie cudne to maleństwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anita - popieram w całej rozciągłości :D

    a te cuda piękne, zwłaszcza noteski.. zakochałam się ostatnio w turkusie

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaproszenia świetne! A ten notesik powalił mnie na kolana. Cudowny!!!!!

    OdpowiedzUsuń