środa, 20 maja 2009

Znajomy?







20x20, tektura, kolekcja papierów Smirk, kwiatki, bąbelki :), tasiemki i wycinanki puncherowe (za które bardzo dziękuję Nowalince :*)


będę go usiłowała komuś sprzedać :P
tak,biorę udział w Jarmarku w najbliższy weekend. Zapraszam do Jastrzębia, w sobotę i niedzielę od południa będzie się działo :). Oprócz albumu mam filcowe zakładki,poduszki na igły, kolczyki...jutro wszystko pokażę. Trzymajcie kciuki,żeby moimi jedynymi klientami nie byli mój mąż i moja mama ;) hahahah

6 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że spotkamy się w tak licznej grupie na jarmarku :D
    A o album się nie martw, jestem pewna że szybko znajdzie nabywcę - jest przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie że będziesz miała cętnych i tio tylu że ci towaru braknie.Czekam na recenzję jak się udało

    OdpowiedzUsuń
  3. oj dziękuję za wsparcie :) tremę mam okropną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ jaką tremę można mieć wystawiając takie cudo na jarmarku, śliczności

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny album, te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń