poniedziałek, 29 czerwca 2009

Słodkości

Pogoda fatalna...leje..leje...zaczynam mieć deprechę :/
może dlatego wzięło mnie na słodkości, i to mocno. Na tapecie są babeczki. Między innymi taka zawieszka jako dodatek do prezentu dla mojej przyjaciółki.


Kasia ma tendencje do "cierpienia za miliony " :P dlatego mam nadzieję,że jak spojrzy raz dziennie na tą zawieszkę przypomni sobie jaką cudowną i WARTOŚCIOWĄ jest osobą :*

Powstało też kilka słodkich zawieszek/bilecików do prezentów w postaci słodyczy-ale pogoda do du...szy.Zdjęcia ciemne , nic się nie nadaje do pokazania :/
Chyba skoczę do cukierni po coś słodkiego-tylko to mnie ratuje.

Trzymajcie się - i podeślijcie promyk słońca-jeśli świeci gdziekolwiek w Polsce

An



p.s. Łakoma jestem jak cholera i dlatego stanęłam w kolejce po papiery ze sklepu

można zapolować na nie u Jasz :)

12 komentarzy:

  1. mmmmm jaka słodka ta babeczka!!!!!!!

    u mnie troche sie przebija słoneczko więc sie podzielę i przesyłam troszku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wysyłam słońce, wysyłam! u mnie naszczęście od dwóch dni żar się leje z nieba! i nawet padac przestało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie UPAŁ
    przesyłam wiec promienie, promienie ;)

    na początku przeczytałam "tajna babeczka" XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalejesz kobieto z tym babkami ;). Bardzo fajne odcienie filcu, a jeszcze fajniejszy sam pomysł :). Jednym słowem świetna słodkość ;).

    Tez ślę ciepełko!!

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana, to ja Ci slonca sle tyle, ile tylko chcesz - u mnie juz kolejny dzien upal :( ja mam dosyc, wiec bierz ile chcesz hahaha :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Babeczka, że aż by schrupał:))
    Słońca wysyłam toooony, bo u mnie skwar TOTALNY!

    OdpowiedzUsuń
  7. laseczki dzięki ogromne młaaaaaaaaaa :*
    u mnie pogoda jakbym suszyła mokre ręczniki w śródziemnomorskim upale bleeeeee
    lecę po lody ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. u nas paaarno Ricco goluśienki leży i gołymi syrami na spacer wyjeżdza ;)

    w taka pogode to nic sie nei chce:D

    babka faktycznie "dsuper babką" jest :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Owieczko-ja se chyba też nagusieńko z girami wprzód poleżę :P

    OdpowiedzUsuń