czwartek, 11 czerwca 2009

To znowu ja ;)

Ktoś tęsknił?ręka w górę ! nie widzę,nie widzę :P
cóż,ale i tak jestem :)
jak było?zimno, zimno i czasami jakby..zimno :)
od jodu to mnie zatoki rozbolały już hyhy-ale o tym w innym poście.

dzisiaj odgruzowując skrzynkę natknęłam się na to :


to ja :) aż sama uwierzyć nie mogę ;P. I wbrew pozorom nie modlę się tylko kulki z filcu kulam podczas Jarmarku.Autorką tych cudnych fot na których się sobie PODOBAM :P jest kochana Agni, już ją poprosiłam aby została moim wyłącznym fotografem. Może dzięi temu będe miała w życiu więcej niż 5 fot na których się sobie podobam :P-dobra dosyć zachwytów ...

jutro będzie o morzu , a dziś na koniec z cyklu Rozmowy Matki i Córki:


14 st C, wiatr, trzęsiemy się wszyscy po wyjściu z samochodu po 11 godzinach jazdy, idziemy przywitać morze...

Matka- idziemy przywitać się z morzem...
Córka- będziemy się kąpać!
Matka- raczej nie, będziemy tylko patrzeć dzisiaj
Córka- mamooo, to po co w ogóle wiozłam ten strój kąpielowy jak mamy tylko patrzeć na morze.......!


kwintesencja całego urlopu ;P

11 komentarzy:

  1. :Drysz podnosi łapska w górę:

    :D

    OdpowiedzUsuń
  2. anitko fajnie, że już jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że wróciłaś, zacznie się coś dziać:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wróciłaś, wróciłaś!!! :*
    Ech ta pogoda...

    OdpowiedzUsuń
  5. Anitko, zdjęcia przepiękne, naprawdę! a jak tylko Cię odwiedziłam od razu zaczęłam spiewać, bo mnie jedną z moich ulubionych piosenek powitalo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja łapsko w górze mam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ha ha dzięki Kochane Babolki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaa jak fajnie, ze juz jestes :D:D:D
    a na fotkach wyszls przepieknie :D:D

    :****

    OdpowiedzUsuń
  9. No, Anitko, to troszkę oszukałaś. Ja Cie radośnie witałam od razu jak na GG się pojawiłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. hah,Piechotko potwierdzam :P

    OdpowiedzUsuń