piątek, 19 czerwca 2009

Wymiana wakacyjnych zapiśników

Załoga "Art-piaskownicy" rozpoczyna sezon wakacyjny. Z tej okazji wymieniłyśmy się niezbędnymi podczas wakacji notesami,albumikami, lub noteso-albumami. Słowem zapiśnikami.
Mój poleciał do Anai, również zdjęcia są jej autorstwa. Oto i on:



A to odpinane filcowe zawieszki: słonko, chmurka i ptaszek. Mogą być np. mini igielnikami lub służyc jako zakładka hyhy






Ja dostałam cudowny notes w pudełku od Ani - Marii, można go obejrzeć tutaj. Oraz inne świetne prace :)

Aniu dziękuję, czas na drugi etap wakacji,żebym miała co w nim zapisać :)

9 komentarzy:

  1. Anita, Twój styl w stu procentach, a przecież coraz lepszy, ciekawszy, rozwijasz się, cudowniejesz w oczach. no i.. kiedy się widzimy??

    OdpowiedzUsuń
  2. ha! ciesze się,że uważacie,że cos jest "w moim stylu" ;P
    Agni-jak najszybciej :P

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny! marzę o takim:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow... to jedna z najcudowniejszych rzeczy jakie widziałam ostatnimi czasy...
    jest prześliczny!
    zachwycił mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anitko, chętnie się zgadzam na wymianę. napiszę maila co i jak, ok?:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. ale kolorowy, aż się chce w nim notować :)
    Mysek

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo pomysłowy i taki bardzo, bardzo wakacyjny ... pełen kolorów i gadżetów ...

    OdpowiedzUsuń