czwartek, 2 lipca 2009

Graj w kolory

Kolejna edycja zabawy w kolory na blogu "Art-piaskownica" jest prowadzona przeze mnie. Jak znalazłam to zdjęcie to chociaż w różowym mi nie do twarzy zaproponowałam ten właśnie zestaw kolorów do wykorzystania.



FOTO BY ALBERTO MUNOZ


Moja propozycja to albumik z podkładek. Brąz czekoladowy niestety-takim filcem tylko dysponowałam (jeśli o brąz chodzi). W środku fotki mojej przyjaciółki, jej córki,rodziców,męża.Krótko mówiąc rodzina do torebki ;)


An


p.s. jasna .....ra.Angina w lecie-bezcenne!

13 komentarzy:

  1. albumik śliczny, a angina, no cóż... to się zdarza w najlepszej rodzinie...

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna okładka!!!
    kolorki fajowe:)
    życzę zdrowia - ja też nie znoszę anginy może przez to, że w dzieciństwie miałam ją 2razy do roku i co roku - masakra!!!!
    zdrówka!!!!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. to i ja napiszę "jasna cholera!" znowu się będę powtarzać ,że uwielbiam Twoje filcowate :D

    taa angina latem, zeszłego roku chyba Ci marudziłam, ze przez anginę ominął mnie dARMOWY koncert Apocalyptici ;( ;( ;( ba, na pewno marudziłam, każdemu po kolei ahaha

    zdrówka życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolorki, fajny albumik:)
    Ps.Zdrówka życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję kochane babolki :*
    Drysz- taaaaaaaki koncert! o maj!!!! ja bym dopełzła nawet w gorączce :)

    albumik "czaśnięty" na szybciora wczoraj wieczorem...o mały włos prowadząca nie zrobiłaby swojej pracy :P hyhy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zajefajny ten albumik, jak tylko go zobaczylam od razu banan na gębie, słodziak niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra kolory, albumik superaśny :) I bardzo podoba mi się ten zestaw kolorów.

    A angina zazwyczaj dopada w lecie :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj w klubie Anginek! Też mnie dopadła;(

    OdpowiedzUsuń
  9. słodziusieńki albumik!! :)


    zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba forma tego notesika .. taka oszczędna ale dzięki kolorystyce nabrała smaczku ...

    OdpowiedzUsuń