wtorek, 14 lipca 2009

Lato,lato,lato wszędzie...

Lato,lato,lato wszędzie...słońce mi plecy spaliło, latam w sukienkach -co akurat dla mnie nie jest zbyt charakterystyczne :P.
Że uwielbiam kolory to wszyscy wiedzą,że lato uwielbiam- no, a kto nie uwielbia :P.Sukienki wyciągam z szafy tylko wtedy kiedy nie muszę rajstop zakładać -brrrr,nie cierpię rajstop.Jeśli sukienki letnie to i biżuteria letnia i kolorowa by się przydała :).
Kiedy wracałam z katowickiego spotkania ze scrapownicami ( :* ) natchnięta przepięknym naszyjnikiem Jaśminowej Asi z kłódkami,kluczykami i serduszkami pobiegłam do Camieu-mojego ulubionego sklepu odzieżowego. Ceny kosmiczna jak dla mnie-nawet przy wyprzedaży,ale się ponatychałam. Z tego natchnienia powstały guziolowe korale:
Te cudne guziole są do kupienia w sklepie ILS Nulki. Uwielbiam je! Moje "korale "powstały za kilka złotych ,a w Camieu podobne kosztowały 29.90zł!

Te powstały kilka dni wcześniej , filc + drewniane korale oklejone materiałem:
A to wymiankowa bransoletka od Lili :) filc, howlit, i kwarc różowy.
Jeszcze raz dziękuję :*


Na spotkaniu wymieniałyśmy się folderami na cd wakacyjne. Ja postanowiłam swój uszyć ;P
I w tym miejscu dedykuję mój krzywulec Cub@libre i Tsu-miko ;). Co myślicie dziewczyny ? haha

przód: okładka ma wszytą folię bąbelkową
środek:
i tył:
Popełniłam masę błędów przy szyciu i jest maksymalnie krzywy,ale takie urocze są te kropy,że mam nadzieję , iż nowa właścicielka mi wybaczy :)

pozdrawiam :* An

12 komentarzy:

  1. Nowa właścicielka już pochwaliła się folderkiem na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Korale świetne!!!Rewelacja. Zresztą folderek też fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne korale i uroczy folderek:))
    pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowo, wakacyjnie i natychajaco, moze i ja sie skusze?
    fajowy albumik, wakacyjne wspomnienia nigdzie juz nie uciekna, zostaly zakropkowane!

    OdpowiedzUsuń
  5. Korale z guzików REWELACJA !! Matka Polka a jaka kreatywna :D pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  6. No to, żeś Matko poszalała z kreatywnością i ilością ;). Fantastyczne korale i folder!! Być w posiadaniu takowego, to musi być nie lada radość :). Kropy urocze!! Jestem za ;). Mam nadzieję, że jak ja będę gotowa, to ciągle będzie letnia aura ;)).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. :) dziewczyny bardzo wam dziękuję :*

    :*

    Cub@libre - :P
    pozdrawiam i życzę miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no tak póki co u Nulki już tych guziorów nie ma, buuu
    ale pomysł niezły i możesz go sprzedać o połowe taniej ;-)
    wszystko co zrobiłąś miodzio i otrzymane prezenty, ehhhh

    OdpowiedzUsuń
  9. oglądnęłam twój blog ....... napisałam to i owo ... pozachwycałam się zwłaszcza filcowymi kwiatami ale nie tylko ... życzę wielu tak cudownych dni jak te uwiecznione tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ki dziękuję za tyle przemiłych słów :*
    kwiaty inspirowane są haftami kaszubskimi-nieco zmodyfikowane i kolorystyka według moich upodobań.Uwielbiam motywy folkowe wszelakie
    miło mi,że zaglądasz i mogłam Cię zainspirować :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. oj te guziczkeowe sa cudne!
    pozostalosci teeez:)

    OdpowiedzUsuń