niedziela, 12 lipca 2009

Nowa karteczka

Kolejna zabawa pod moim "kierownictwem " rozpoczęła się właśnie na "Art-piaskownicy". To cardlift cudnej kartki Shelly z bloga "My Lily eden".
Tak wygląda moja wersja
Oczywiście polecam obejrzenie innych prac TU.


Poza tym nie mogę nie napisać tego: ;P

Rozmowy Matki i córki

Matka: ...proszę cię Mi idź stąd, mama jest zmęczona i rozdrażniona...daj mi spokój chwilę..

Córka: (unosi palec w powietrze skąd dochodzi głos radiowej reklamy)...mamo, słyszysz...LACTACYD pomaga kobietom na rozdrażnienia !

Matka:..................(po obgryzieniu farby ze stolika kuchennego ze śmiechu :)...tak, będę musiała go duużo kupić, wleję do wanny i zanurzę się po sama szyję :)



pozdrawiam i miłej niedzieli :)
jakby co to do marketu i prosić o 50 litrów lactacydu


An

7 komentarzy:

  1. He, he, ubawiłam się nieźle:))) choć ostatnio potrzebowałabym dawkę podwójną... Karteczka super- lubię to Twoje łączenie filcu z papierem

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą historię, słuchana wczoraj w realu była boska :D, kartka jest cudna, kolory genialne i filc, którego nie tykam, a tak lubię, ściskam mocno :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą historię, słuchana wczoraj w realu była boska :D, kartka jest cudna, kolory genialne i filc, którego nie tykam, a tak lubię, ściskam mocno :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to dobrze że te 4 letnie córki oprócz wyprowadzania z równowagi również sprawiają że się ryjek cieszy ;D
    Kartka pikna !!

    OdpowiedzUsuń
  5. haha ,powiem wam,że codziennie mam "materiału" na książkę dzięki tej Małej :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Cha cha uśmiałam się, moja ma prawie trzy lata i też mnie rozwala tekstami...
    A Twoje filciaki są cudne!

    OdpowiedzUsuń