czwartek, 9 lipca 2009

Świat nabrał nowych barw

Scraplift z kolejnej edycji "Art-piaskownicy".Oryginał Iris do zobaczenia na naszym wyzwaniowym blogu.A to moja luźna interpretacja :

Mój Nataniel ma na tym zdjęciu około tygodnia :) uwielbiam tą fotkę :)
A to moja interpretacja mapki numer 5, również z wyzwania "Art-piaskownicy" :



Nati zaraz po przywiezieniu do domu ze szpitala :). Kurcze jakieś sentymenty mnie dopadły dzisiaj :P


Zobaczcie koniecznie inne prace naszej załogi, o TU


pozdrawiam sennie i deszczowo :/ An


edit:

Zielonooka kazała mi się wyspowiadać ;P
to lecimy...

4 miejsca w których mieszkałam:
Jastrzębie , Pawłowice
4 miejsca do których lubię wracać:
Kraków, Kraków,Kraków :) , gdziekolwiek nad morzem
4 ulubione potrawy:
łazanki,lasagne,ryby, zupa brokułowa
4 potrawy, których nie znoszę:
marchewka z groszkiem, "kulasina" -jakaś przedziwna potrawa z ziemniaków serwowana jako tradycja rodzinna w rodzinie mojego męża
4 pasje:
kaktusy,scrapbooking,wystrój wnętrz,książki,anioły
4 miejsca które bym zwiedziła gdybym miała taką okazję:
Rzym,Praga,Irlandia,stare zabytkowe cmentarze - tylko w dzień :) np. w Paryżu
4 seriale,programy które lubię:
nie oglądam telewizji,kiedyś jak nie miałam dzieci uwielbiałam seriale o seryjnych mordercach, lub o specach do rozwikływania zagadek tajemniczych morderstw ;)
4 miejsca pracy:
komis samochodowy,sklep odzieżowy, zakład mięsny, hurtownia budowlana
4 rzeczy,które bym chciała zrobić, przeżyć:
wychować dzieci na szczęśliwych i dobrych ludzi, kupić dom z małym ogródkiem,nauczyć się angielskiego ;P, pojąć photoshopa od deski do deski,
4 ulubione filmy:
Miasto Aniołów :),Wichrowe wzgórza, Wichry namiętności, Ostatni Mohikanin, Gladiator....
4 rzeczy ,które robię po wejściu do internetu:
sprawdzam pocztę i co słychać u koleżanek na blogach
4 osoby , które zapraszam do zabawy:
a znajdę tyle :) ...może potem podam

ufffff, to się obnażyłam :)

9 komentarzy:

  1. świetne scrapy:), ten pierwszy najbardziej mi się podoba:)
    pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj chyba wszystkich nawiedzaja sentymenty, albo pogoda zmusza do przemyslen. Sliczny Twoj dzidzius, ja tez chce!!!
    Przyjedz do mnie to bedzie jedno miesce w puncie 4 zdobyte! Na zapowiedz zapraszam na odwiedzenie bloga: http://moninchenr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak juz odwiedzisz zobaczysz co zgapilam od Ciebie, nie moglam sie powstrzymac, dzieki temu lubie swoj blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosne i takie dziecięce. Pierwszy aż się chce "zmacać". A zdjęcie z misiem- bomba! "Czego się tu pchasz niedźwiedziu! Nie widzisz, że to moja miejscówka?" Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. za brokułową masz + ;D


    scrapy baardzo fajnie wyszły ;}

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, piękne! Jejku no jestem pod wrażeniem. Cudowne te scrapy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anitko chyba mnie myslisz z Zieloną - ja też nie mam szczęścia w losowaniach (jedyna moja "wygrana" to u jaśminowejasi).
    nie martw się moze i do Ciebie los się uśmiechnie:)
    3maj sie Dobra Kobieto:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. a haha Zielonooka sory :P hahaha
    ale to było w takim humorystycznym kontekście :) :*

    OdpowiedzUsuń