poniedziałek, 6 lipca 2009

Taka sobie karteczka

Kolejna edycja "Przepisu na.." TO spowodowała :P . TO jest kartką :P recyklingową na maksa :P - chyba najbardziej recyklingowa rzecz jaką mi się udało popełnić. Czy udana..hmm...na żywo wygląda o wiele lepiej- ale musicie mi uwierzyć na słowo :P
Miał byc materiał, ręcznie robiony kwiatek - u mnie to kwiatek wycięty z sukienki mojej mamy, listki z organzy, guzik- to to czerwone,pomaziane farbami w środku kwiatka. Miała być też farba, no to popaćkałam :P i szycie-jest, krzywulcowe ale jest :P. Oprócz tego kokardka zrobiona z paska wyborczej i listki wycięte z takiego papieru grubaśnego, w dotyku jak materiał prawie. Ahaaaaaa, zapomniałam dodać, że tło to papier tłoczony prosto z nowiuśkiego sizixa jednej takiej :P (dziękuję :*)


A to bebeczki o których wspomniałam a nie pokazałam


Będą służyć jako bileciki do prezentów urodzinowych :) jest jeszcze lód z maszyny, taki kręcony-ale niedokończony.
Melduję posłusznie,że angina poszła precz.dziękuję za wszystkie życzenia powrotu do zdrowia :*
Dziękuję za słońce , które mi podsyłacie.Jest naprawdę gorąco. Dzieciaki dziś mnie przeciągnęły przez całą nasza wiochę, park i z powrotem...nie powiem z czego mi kapało :P.Ale jest cudnie.Dzięki

An

7 komentarzy:

  1. te słodyczki bilecikowe miooooodzio !!!:D

    a kartka wyglada bardzo fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka, ciesze, że tło sie przydało, a te "bebeczki" po prostu wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. slodkie te babki :D:D i kartka swietna - ten kwiatuch to Ci taki maczek wyszedl :D:D


    :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Babeczki są gites!!

    zapraszam Cie do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te babeczki są boskie!

    A dzisiaj deszcz...:-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka super, a babeczki bomba!!!

    OdpowiedzUsuń