środa, 19 sierpnia 2009

Cardlift i inne takie

Kolejna zabawa to cardlift , który gościnnie prowadzi Lena_wz na "Art-piaskownicy". Niezły nam dała orzech do zgryzienia ;P
a to moja wersja...
taka ważkowo-bordowa :).

Oprócz tego miałam dziś zaskoczka w postaci !
tadammmmmm-przyleciała do mnie z Warszawy paczuszka urodzinowa :) już na poczcie rozerwałam i moim oczom ukazał się pięknie, własnoręcznie zdobiony papier od Drysz. Morda mi się śmiała , bo w środku oprócz mnóstwa pięnych drobiazgów był notes, o ten ---->tu oraz fioletowo/bordowa kartka. Nie zdążyłam obfocić, bo bateria mi padła...
Ale miałam banana na ryju :* dziękuję kochana :*
Hahah,nie ma to jak świętowac urodziny przez kilka dni :*



Na koniec rozgłaszam wszem i wobec..bo mam zamiar być !!!!! Zlot scrapownic w Krakowie - bądź tam i ty!
bajjjjjjjjjjj An

9 komentarzy:

  1. no właśnie, zaraz ukradnę Ci fotki ^^
    :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny lifcik, chyba kojarzę ten papier i ważę :)
    No, a prezencik świetny, podziwialam u Dryszki wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajowa ważkowa kartelucha!!!
    i Dryszkowy prezent - superrr:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna! A do Krakowa sie wybieram... :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli o mnie chodzi to twoja interpretacja najbardziej mi się podobała ... super !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny lift. papier znam :) Super to wyszło. Prezent świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego :*

    Lifcik świetny :*


    Zapraszam po odbiór wyróżnienia do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. idąc zgodnie z drogowskazami mojej Andzi z Zielonego Wzgórza trafiłam do Ciebie. Jestem zachwycona Twoją ważką. Cudowności!

    OdpowiedzUsuń