sobota, 22 sierpnia 2009

Dziś są moje urodziny

tak to dziś
planowałam przespać ten dzień i obudzić się za kilkanaście co najmniej
hmm, jak na razie nie wychodzi :P

od kilku dni rozmyślam i analizuję
po co
jakoś tak zawsze mam przed urodzinami...jakbym rozliczała się z minionym rokiem

ten też nie jest ani spokojny,ani pomyślny

ale wiecie co-pomimo ciężkich chwil fajnie mieć świadomość,że chociaż chcesz zniknąć jest ktoś kto i tak cię znajdzie po to, by uściskać i wręczyć np.własnoręcznie upieczony chleb... :)

że mama słabiuteńka jechała prosto do mnie ,żeby mi powiedzieć : córko dobrze,że jesteś

że moja przyjaciółka choć zapomniała, przygnieciona własnymi problemami, wpadła przypadkiem i załapała się akurat dziś na urodzinowe ciacho

że mąż ugotował mi ulubiony obiad :P (naleśniki ze szpinakiem)

że wirtualne koleżanki zasypały mnie życzeniami, prezentami i samymi dobrymi słowami

że ktoś kto mnie nigdy na oczy nie widział napisał do mnie i przekazał tyle otuchy w kilku zdaniach

dziękuję za to :)

TO BĘDZIE PIĘKNY DZIEŃ :* :*

p.s. to nie jest smutny post :)

35 komentarzy:

  1. To i ja składam serdeczne życzenia :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzeń płynących prosto z serca nigdy za wiele.
    Więc życzę Ci by nie było takich Urodzin,o których by nikt nie pamiętał.

    pozdrawiam Basia

    http://brbaratoja.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. anita, najserdeczniejsze życzenia urodzinowe kochana ! dużo siły, wiary, nadziei, radości na twojej twarzy, miłości w sercu i weny w rękach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. no jeszce raz słodkości życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin- duzo zdrowia, radości i miłości i ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez się dołączę do życzeń- WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. użo słońca i słodyczy Rybiooka Tobie życzy!!
    Samych zielonych swiateł i miłości!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. No mała, młodniejesz z każdym dniem...i nie rośnij więcej już ;P
    Prezencioch czeka, ale nie dam poczcie, bo jeszcze ukradnie.
    Wszystkiego co najlepsiejszego dla Ciebie Anitko :**

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana wszystkiego naj naj :****

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Passei para rever seu cantinho.
    Criativo e lindo como sempre!
    Espero você em:
    magiadaines.blogspot.com
    Um ótimo fim de semana!
    Beijinhos carinhosos.
    Itabira - Brasil

    OdpowiedzUsuń
  13. spokojnego i pomyślnego...
    każdego następnego!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego co najlepsze Ci życzę ... !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkiego najwspanialszego! żeby dzieci kochały , mąż spełniał,a nawet odgadywał twoje życzenia, a świat stał otworem przed tobą każdego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo słońca i spełnienia marzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Również dołączam się do licznych życzeń. Wszystkiego najlepszego Anita !!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. :) :) :) :)


    cóż mogę dodać :)


    każde słowo tutaj jest dla mnie na wagę złota :)
    nawet od Edilene Rocha -choć nie zrozumiałam kompletnie nic
    ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. "...Wszystkiego czego tylko chcesz o czym tylko marzysz dzisiaj życzę Ci ..."

    OdpowiedzUsuń
  20. Sto lat, sto lat! :) Życzę Ci wszystkiego NAJ, dużo ciepła od otaczających ludzi i duuuuużo weny twórczej! Dużo optymizmu i wiary w ludzi i jutro... Trzymajsie ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 100 Lat niech żyje nam :))))

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję dziękuję jesteście kochane :*

    od razu odrobina optymizmu pojawia się w moim sercu :*

    OdpowiedzUsuń
  23. To i ja ze spóźnionymi, ale z serca płynącymi życzeniami: radości życia i tworzenia, ogromu miłości doświadczanej każdego dnia, przyjaźni dodającej skrzydeł i odrobiny dystansu do siebie i tego, co idzie "nie tak". I stu lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ...i kolejna spóźniona... Z życzeniami tego, co najlepsze dla Ciebie!!! I od razu pytam: czy będzie Cię można obdarować i wyściskać osobiście w Katowicach w sobotę?

    OdpowiedzUsuń
  25. oh, ja spóźniona jak zwykle, łoś jestem ...
    wszystkiego naj, dużo optymizmu, bo przecież życie to taka sinusoida...
    radości z rzeczy małych, wielu kreatywnych pomysłów i zawsze "banana na ryju"- jak sama to określiłas ;P
    Pozdrowienia cieple z mokrych wysp
    Ps. a P. Rocha to chyba pisała, ze zajrzała do Twojego zakątka,kreatywnie i pieknie, ajk zwykle, miej cudny weekend i do zob znow, buziaki.
    no domyslilam sie troszke, a reszte z internetu no, zeby nie wyszlo, ze ja biegle po brazlijsku ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. Rafijo dziękuję :*
    Betik tym razem w Katowicach nie będę :/
    ale zapraszam do mnie :) Alinka zna szczegóły haha

    dziewczyny! nigdy-przenigdy nie miałam tylu życzeń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. No, ja dopiero się spóźniłam z życzeniami:O
    Coś lawendowego jednak już mam dla Ciebie od pewnego czasu;)
    Wszystkiego naj, naj, najlepszego!
    Trzymam kciuki w wiadomej sprawie:*

    OdpowiedzUsuń
  28. moje życzenia choć spóźnione ale na pewno szczere: bądź najszczęśliwszym człowiekiem na Ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja się z życzeniami podłączę, choć opóźnione już baaardzo...
    Spełnienia na różnych polach życia, radości każdego dnia i weny, weny i weny do robienia cudeniek!!
    :*****)

    OdpowiedzUsuń
  30. ohoho.spóźnione czy nie bardzo mi miło

    nigdy nie miałam tylu zyczeń co w tym roku

    :)

    OdpowiedzUsuń