piątek, 28 sierpnia 2009

HAPPY birthday

Spóźnione podziękowania dla wspaniałych Babeczek i post pochwalny za pamięć o moje szalonej osobie:

dla Dryszki kochanej
p.s. Drysz ta kartka, mrrrrrrrrr-pokochałam to połączenie kolorów :)

dla Owieczki Piekielnej niezastąpionej w gadu- gadowych poradach :P
p.s. Owieczko mistrzyni "tylko ciapania tuszami" :P nadal oczom nie wierzę

dla Mamuty przemiłej osoby, którą mam nadzieję lepiej poznać
p.s. korali muszę strzec jak oka w głowie, mam już kilka chętnych na buchnięcie mojego agreściku ;P

dla Ani z Fioletowego Poddasza, mojej internetowej "grupy wsparcia " :)
p.s. oj cieplutko będzie miał mój telefonik jesienią :P i jakie miłe wspomnienie lata w pochmurny dzień!

za te cudeńka stworzone z myślą o mnie stokrotnie dziękuję :*


to nie koniec,ale będę wam dawkować te "tortury" stopniowo :P miłego dnia, ściskam An

4 komentarze:

  1. i czy nie warto uczcić, że czas mija?!

    cuda!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja masochistka proszę o pokazanie wszystkich prezentów, bo tylko pozazdrościć ... i ponapatrzać się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cynko pewnie warto-w pewnych okolicznościach przyrody wydarzenie to staje się mało istotne

    OdpowiedzUsuń