piątek, 7 sierpnia 2009

Kochana

Albumik dla Jaśminowej Asi . Do jego powstanie natchnęła mnie piosenka Nosowskiej i Przemyk pt. "Kochana". Polecam posłuchać o TU--------->
Albumik z kartonu, ozdobiony stempelkami rombami z gumki + farbka plakatowa. Filc - of kors ;P , materiały, maziaje, plamy i bazgrołki :) zgodnie z życzeniem nowej właścicielki :). A na koniec ukochany ćwiek ptaszorem od Latarni Morskiej .
Napisy to wyrwane kawałki tekstu tego genialnego utworu, który wałkowałam 1000 razy i pokochałam.

Asiu :) :*





p.s. kto powie ciemniakowi jak dodać wideoklip z youtube do posta????

12 komentarzy:

  1. Łaaaał świetny ten albumik. Niby prosty taki, ale pełen (artystycznego) wyrazu :)

    A wideoklip... Wchodzisz na stronę tego klipu na YT. I po prawej stronie masz info o tym kto dodał kiedy itd... A niżej masz takie dwa pola - pierwsze to URL a drugie jest podpisane jako "umieść". No to kopiujesz to co jest w tym drugim polu i wklejasz w posta ;]

    Chyba że wgrywasz z kompa. To wtedy w edycji posta na pasku edycji jest wstawianie wideo obok wstawiania zdjęć ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia, jak dodać... Też jestem ciemniak ;)

    A album jest świetny! Boski pomysł zainspirowany pięknym utworem, który lubię szalenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny albumik ..... podoba mi się szalenie jego klimat.

    Też myślałam jak dodać wideoklip - Juunka dziękuję - spróbuję ... .

    OdpowiedzUsuń
  4. Albumik po prostu cudny!!!
    Co do wideoklipu - u mnie jeszcze bardziej ciemno. Wielu innych rzeczy nie wiem, ktore blogerki robią, a ja nie, bo pojęcia nie mam jak. I czuję się taka malutka...:-(

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna piosenka
    rewelacyjny album
    no powtarzam sie, ale co tam ;)
    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny albumik - bardzo energetyczny!!!

    i piosenka superrrr!!!!

    (Juunka dobrze wytłumaczyła :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Juunko raczki całuję
    dziękuję za te uskrzydlające słowa,nie powiem-polubiłam to malutkie szarganie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Albumik jest cudowny! Już go wymacałam :) Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  9. te kolory ... i słowo ... pisane tak cudnie formą ... zachwycam się nim ...

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny, taki "śmieciowy" styl.....coś co lubię najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  11. A przylazłam tyłek pozawracać :D

    Czadowy album :D megaśnie pozytywny :*

    OdpowiedzUsuń