poniedziałek, 3 sierpnia 2009

Korale koloru kolorowego :P

Korale na wyzwanie kolorowe Ani -Marii. Pomysłu nie miałam i weny zero to mi Muma kazała korale zrobić :) to zrobiłam :)
Korale z filcu,guzików, jakiś szydełkowy kwiatek i wstążeczka też :). No i moja ulubiona scenografia czyli kabel na moim balkonie ;P . Jak czegoś nienawidzisz i ci przeszkadza,a nie możesz się tego pozbyć to spróbuj to polubić hahah.


A niedługo takie i temu podobne dziwadła będą dostępne TU.
Zapraszam!



P.S. dzisiaj wróciłam z 4-dniowych poszukiwań weny ;P znalazłam, łaziła bidulka po uliczkach Zakopanego :).Przywiozłam ją do domu i mnóstwo fotek natychających. Jutro się pochwalę :)

P.S. 2 dziękuję za wszystkie komentarze :*

A Ani z Fioletowego poddasza za to:
Leń jestem patentowany dlatego wszystkie moje ulubione blogi wyróżniam :*

2 komentarze: