niedziela, 16 sierpnia 2009

Raz na ludowo

Matka lubi motywy ludowe :) i wszelakiej maści kolorowe natychacze z różnych stron świata. Taka sroka trochę co to uwielbia migotliwie i kolorowo. Nawet w chałupie mam pstrokato ;P

Jak zobaczyłam stempelki z matrioszkami to oszalałam.Tylko jak zwykle u Endiego mi buchnęli sprzed nosa.To chlipałam w kąciku, chlipałam ..aż tu nagle !Dorwałam je C4Y! No i of kors musiałam wykorzystać :P. Kolorowanie to nie jest to co Matce wychodzi najlepiej..cóż...
Napis głosi: "Nie odkładaj marzeń,bo się nie zmieszczą na półce"
(krzywo wydrukowany wiem,ale ta cholera drukarka to wariatka!)

Żeby zmazać wspomnienie o kolorowaniu :P postanowiłam matrioszkę uszyć również :) nie jest doskonała, jej uroda nieco pozostawia do życzenia ,ale to pierwszy model i kto wie-może nie ostatni.Może kolejne będą przystojniejsze ;)

Komplet poleciał już w Polskę :)
An

17 komentarzy:

  1. Matrioszka jest czad .Świetny kąplecik obdarowana będzie się cieszyć

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany
    filcowa babuszka mnie powaliłą

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowności!
    Uwielbiam te motyw!

    OdpowiedzUsuń
  4. matko :D matko Polko :D pękam ze śmiechu nad matrioszką - chudzinką, cudna, CUDNA jest! i nie dziwi, że stempelki sobie sprawiłaś, bo są stuprocentowo Anitowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :) dziękuję wam :* Agni twoje słowa, że są stuprocentowo Anitowe to jedna z najfajniejszych rzeczy jakie usłyszałam :)

    dziękuję wszystkim :*

    OdpowiedzUsuń
  6. cudo!!!
    cudo!!
    cudo!!!

    motyw piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale u Ciebie ostatnio dużo nowości :).
    Matrioszkowy komplecik świetny!! Też lubię ten motyw, a jakoś jeszcze z nim nigdy nic ;). A tu ich tyle na raz ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. oj matka matka, matrioszki to jedne z nszych ulubionych zabawek, a w dodatku jedyne lalki w domu:) superaśne:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajeczne te matryjoszki! Super je wykorzystałaś. A ta uszyta!!!! Och kobieto! Piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam twoje szycia, są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham matrioszki! i są stemple? o.O

    OdpowiedzUsuń
  12. Anito cudny komplecik !
    kartka taka pstrokata- fajnie pstrokata!
    zdolna matka ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny komplet!!!! i matrioszki-pięęękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne,
    jako że jestem pierwszy raz u ciebie, to należało by się przywitać:) Bardzo mi się podobają twoje prace, są świetne! Często będę do ciebie zaglądała. Pozdrawiam
    www.amalena-luisante.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. :) strasznie mnie cieszy,że wam się podoba mój brzydalec :P

    i witam nowych gości :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale czadowy komplecik :) Szalejesz Mamuśka :)

    OdpowiedzUsuń