poniedziałek, 10 sierpnia 2009

Scraplift

Taka piękną edycję teraz mamy w "Art-piaskownicy". Za sprawą Makówki liftowałyśmy ten scrap Nahtescrap. Boskie kolory, istny letni czad :)

A to moja wersja, podoba mi się. A co tam, czasami potrzeba trochę samouwielbienia :) pfffff hahah
Lepiej zobaczcie inne prace moich koleżanek. Edycja soczysta aż ślinka cieknie :)

buziaczki An

p.s. wiem, mam podejrzanie dobry humor ;P to dlatego,że Młody wstał o 5.45, przeciągnęli mnie po placu zabaw do 20.00 dzisiaj (ale nie od 5 hahah).A jak wróciłam okazało się,że sąsiad zalał mi sufit w świeżutko wyremontowanej ubikacji :)

13 komentarzy:

  1. no faktycznie, zrobiłaś cudeńko! miodzio:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super żywe kolory, extra scrap!Naładowany optymizmem!!!Kiedy Ty to KOBIETO tworzysz?
    Ps.Anitko ja nie nadążam za Tobą :))Ty śpisz w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aj, to miałaś dzień pełen wrażeń ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. no bomba
    chyba musiałabym zacząć coś liftować

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana no toż jest absolutny powód do rewelacyjnego humoru hahaha
    lift boski! dajesz laska, dajesz! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. super!!!!
    piękny odcień żółci!!!
    (ufam, ze to nie taka Cię zalała po sąsiedzkim wybryku :-))

    a te kwiatki???
    cóż to takiego?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest ,kolory wariacjkie ,letnie na maksa

    OdpowiedzUsuń
  8. Anita, ja... UWIELBIAM TWOJĄ RODZINĘ I SĄSIADÓW :D:D:D [a scrap świetny, radosny!]

    OdpowiedzUsuń
  9. haha ja tez uwielbiam to moje zwariowane życie :P

    mam lepsza historię,ale może kiedyś :P

    Cynko to jest ten papier
    http://www.scrapart.pl./index.php?k14,papiery,1,4,daisy-d-s

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudo!!!! Piękny! Laska jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny lift! Ta żółta baza jest przepięknym, ciepłym tłem. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. cos mi sie komentarz nie chce dodac, a scrap przecoez przepiekny, taki pstrokaty wesoly, jak lubie
    pozdr

    OdpowiedzUsuń