poniedziałek, 24 sierpnia 2009

Wędrownik Arine

Anielski wędrownik Arine przybył do mnie. To mój pierwszy wpis do JAKIEGOKOLWIEK albumu wędrującego :P.Poza tym koleżanka -poprzedniczka podniosła poprzeczkę wysoko :P. Postanowiłam jednak ugryźć temat na wesoło i tak powstał wpis anielsko/diabelski :)

Tekst -piosenka Indios Bravos "Piekło z niebem"-polecam do posłuchania!

walcząc o mnie, piekło z niebem
równoważą się
czasem jednak, diabeł górą
i wtedy jest źle
bo tak tańczy moja dusza
jak jej diabeł gra
niebezpiecznie balansując
na krawędzi zła

szczęściem anioł,stróżem zwany
zna się na swym fachu
i w tej grze o moją duszę
trzyma diabła w szachu
jednak diabeł, też anioła
w szachu ciągle trzyma
jak ta moja biedna dusza
wojnę tę przetrzyma?



Strona anielska
ramka embossingiem zrobiona i takim holograficznym proszkiem
strona diabelska - użyłam m.in. koralików fimo zrobionych własnoręcznie przez Drysz-tak jakoś mi się z ogniem skojarzyły :P
Rysuneczki by młaaaaaaa, koronki,embossing,kropy akrylowe, cekiny,drucik, brokat (na skrzydełkach aniołka). I tyle :) .Mam nadzieję,że się spodoba :)



ps. DZIĘKUJĘ ZA LICZNE ŻYCZENIA URODZINOWE -PRZESZŁYŚCIE SAME SIEBIE I MOJE OCZEKIWANIA NAJŚMIELSZE.WIELE TO DLA MNIE ZNACZY.DZIĘKUJĘ.

12 komentarzy:

  1. jest świetny !!:D
    na każdyn z dwóch skrzydeł - cudne dodatki -i rysuneczki że hej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Padłam z wrażenia-dziękuję kochana!!!
    Nie mogę się doczekać kiedy go zobaczę na własne oczy i zmacam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ty jesteś szalona!!! Jest ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny wpis :D a twoje rysunki to już wyższa szkoła jazdy

    OdpowiedzUsuń
  5. Anitko, Ty stale mnie zaskakujesz, oczywiście pozytywnie:)
    Cudniasty ten wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  6. hahah,tak rysunki mistrzostwo świata hahahha

    dzięki dziewczynki !
    Eluś-sorki -myślałam,że już macałaś.......buuuuuu , nie będzie niespodzianki! ale ze mnie gapa :/

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet nie wiesz, jak fajnie zobaczyć te moje ulepce fimowe w Twojej pracy ;)
    bardzo fajnie Ci wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Extra wpis i poprzeczka idzie wyżej hihihi, dobrze,że byłam pierwsza hihi! Piękny wpis i to w kolorach Arine :))Rysunki są naprawdę przezabawne! Napracowałaś się!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny!! i na dodatek w moich ukochanych kolorach. Już nie mogę się doczekać wędrujących z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wpis bardzo optymistyczny ....... pozytywnie zakręcony ... nawet zła strona mocy nie straszna :P

    OdpowiedzUsuń