poniedziałek, 28 września 2009

Ah co to był za zlot!

Co mogę powiedzieć...moje ukochane miasto,pięna pogoda, "wychodne " :P i super Babeczki :) żyć nie umierać
aaaaaaaaa no i przydasie :)
z Nowalinką
z Noa-lią i Mamutą
tu jeszcze z Arine


z Sentimenti
grupowo :)
do tego prezent dostałam urodzinowy od Aliny -Anny:
Bardzo dziękuję :* uwielbiam mieć urodziny przez miesiąc hahah.

Poznałam też osobiście Jaszkę,Nulkę, Oliwiaen, Annę -Marię i pewnie kilka innych osób, których niestety nicków nie zapamiętałam :/ przepraszam.



Dostałam też wyróżnienia, które dedykuję i rozsyłam do wszystkich moich ulubionych blogów z listy! dziewczyny czujcie się wyróżnione :)

A za wyróżnienie mnie dziękuję Ani z Fioletowego Poddasza :*

13 komentarzy:

  1. Miło było Cię poznać w realu - pomimo zaskoczenia Twoim wzrostem i kolorem włosów :-)) Do następnego razu! :-******

    OdpowiedzUsuń
  2. DLACZEGO się nie spotkałyśmy!!!????
    DLACZEGO!!!!!
    :((((

    OdpowiedzUsuń
  3. oooooo Cynko! O.O nie miałam pojęcia,że byłaś!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, wybacz mi wredotę nabytą, khem, khem, ale na fotkach ładnie razem wyglądamy ;P
    Dzięki za miły wspólny wyjazd, Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. A, no i wiesz, nie poznałaś Cynki, bo ja ją zagarnęłam dla siebie, jak być wredną egoistką to na maxa ;PP

    OdpowiedzUsuń
  6. to kiedy jakiś zlocik?
    no te niedopatrzenia trzeba nadrobić koniecznie!!!!

    ps.
    ślicznie wyglądacie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. haha,zlocik :P najlepiej w jastrzębiu haha

    Nowalinko Ty nawet jak sie starasz to ta wredota ci nie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie musimy się spotkać w Jastrzębiu i pogadać:)
    Na festiwalu nie było za bardzo czasu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. I Ty, Anitko byłaś też? Oj, szkoda, że Cię nie zdążyłam zmacać...:(

    OdpowiedzUsuń
  10. oj byłam byłam..i widziałam Cię Brises :/ tylko odwagi mi brakło,żeby gębulę otworzyć :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Buziaki dla Ciebie ogromniaste. Cieszę się, że Cię poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mamo, skoro masz takie długie urodzinki to jeszcze ja, jeszcze ja...

    WSZYYYSTKIEEEGO NAAAJLEPSZEGO!! :D

    OdpowiedzUsuń